💬
Logga in
Fuska.se

Angående K800i

8 svar · startad

Hej. Jag har precis fått en K800i. Men jag glor alltid så mycket på linskyddet. Det ser ut som om den vill lossna. Jag undrar en sak. Är det dålig kvalite på den?

7 Oct 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Har sett en kompis som har en K800, och när jag skulle dra ner linskyddet satt det verkligen hårt, så på hans mobil vill det inte lossna. Skicka en bild på din som man får se på, och om det ser ut som om den vill lossna.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tror inte att det lossnar om du använder den normalt, alltså inte kastar med den och sånt :S

Men skulle den lossna så är det bara att lämna in den där du köpte den, så reparerar de den.

↗ till inlägget

Har sett en kompis som har en K800, och när jag skulle dra ner linskyddet satt det verkligen hårt, så på hans mobil vill det inte lossna. Skicka en bild på din som man får se på, och om det ser ut som om den vill lossna.

Alltså alla ser exakt likadanna. Men jag vill vara säker på att dem har godkvalite så man kanske inte råckar rycka bort den.
Nivå 10 · Veteranfuskare

Alla ser exakt likadana ut, men blir helt olika beroende på hur man använder den.

Så du kanske har dragit för hårt i luckan så att den har blivit lös, eller liknande.

11 Oct 2006
Nivå 4 · Lärling

jag har en k800i, o de är ett av mina bättre köp :)

13 Oct 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Annars kan du väl bara lämna in den.

Det borde dom fixa åt dig.

Om den sitter löst är det antagligen fel.

Nivå 4 · Lärling

Jag använder min ofta o linsskyddet verkar inte vela ramla av, så antigen är de fel på just din mpbil eller är du för hårdhänt ;)

Jag bara undrar om det är bra kvalite på den!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in