Jag såg en film där de visade hur man kunde sno pokémon från Battle Factory.
Är det någon som har lyckats med det?
Film:
Jag såg en film där de visade hur man kunde sno pokémon från Battle Factory.
Är det någon som har lyckats med det?
Film:
weeee hoooo har testat och det funkar tack för att du visa!!!!KLISTRA TRÅDEN!!!!
G...G....GÅR D...DE...DET???
När ska man hålla "L"?
jaaaaaaaAAAAAAAAAAAAA
När håller man "l" och vilka fick du?
Dom säger i videon när man håller inne den, när man har valt 3 Pokemon eller nåt sånt så ska man hålla inne L när han går in genom dörren.
viko55: Vad bra att det funka! En fråga bara, (har inte klarat av detta själv) Kan du skriva exakt HUR du gjorde? Behöver man köra alla sju matcher eller?
nej gör som på filmen jag fick charlishard blastios och venasher
Och i filmen stänger hon bara av, eller? Hur kommer hon till början av Battel Frontier?
Neje!
Först tittar har där det står BF(batlle factory).Sedan går man in i lv 50!När man valt 3 pokemon trycker man på "L" och istället för att komma in dit man spelar kommer man till början av BF(denna gång betyder det battle fronter).Och man har aldrig lämnat tillbaka pokemonen.
asså deta är fet kull!!
asså de går ej för mig för jag gjorde som man ska men när ska man hålla in L?? när man precis går genom dörrn??
funkar för mig asså du måste ha precis samma pokemon och göra precis som på filmen asså läsa skylten titta på filmen för detaljer
måste det vara på dator eller gamecube? eftersom man ska trycka på "L" :blink:
gba har ju l och r
Left
Right
Svara viko.Höll du "L" när du gick ut ur dörren??
Fångade du dina pokemon på det lv eller levlade du de till samma lv som på filmen???
Valde du de 3 första pokemon utan att titta på de andra.
Alla frågor är SMÅ och VIKTIGA detaljer!
och då fattar jag för jag brukar köra på mitt ds hehe den har iallafall en lampa :D :P
Jag tycker sp är bättre.men jag köper ds till d/p.
↗ till inlägget1.jaLeft
Right
Svara viko.Höll du "L" när du gick ut ur dörren??
Fångade du dina pokemon på det lv eller levlade du de till samma lv som på filmen???
Valde du de 3 första pokemon utan att titta på de andra.
Alla frågor är SMÅ och VIKTIGA detaljer!
2.fånga på vilken level som helst
3.nej jag valde vilka jag ville
när det står häll in L då ska man hålla in knappen L inte left eftersom min gba den har kapar uppe på sidan och på dom står det L och R
Vad menar du? L-knappen uppe i vänstra hörnet, eller menar du att detta fusk bara funkar på datan och att man måste hålla in tangent knappen L?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in