Kan jag få lite tips hur man klarar sista kapitlet i fire emblem: the sacred stones?
Jag har dessa karaktärer:
Eirika, lv. 3, great lord(uppgraderades på lv. 20), vapen: rapier(11 kvar), silver sword(oanvänd), silver blade(oanvänd), sieglinde(28 kvar).
Ephraim, lv. 5, great lord(uppgraderades på lv. 16), vapen: killer lance(11 kvar), brave lance(29 kvar), reginleif(34 kvar), siegmund(25 kvar).
Dozla, lv. 6, berserker, vapen: 2 dragon axe(oanvända), silver axe(oanvänd), garm(oanvänd)
Myrrh, lv. 18, manakete ( :lol: ) , kvar på dragonstone: 25
Saleh, lv. 5, sage, vapen: thunder(13 kvar), elfire(24 kvar), fimbulvetr(18 kvar), excalibur(oanvänd)
Duessel, lv. 12, great knight, vapen: brave axe(29 kvar), silver lance(18 kvar), silver blade(oanvänd)
Artur(min bästa), lv. 20, bishop, vapen: lightning(oanvänd), divine(5 kvar), ivaldi(26 kvar)(han klarade sig ända upp till våning 5 på tower of valni.. ENSAM!!!)
Joshua, lv. 6, assasin, vapen: killing edge(9 kvar), lancereaver(oanvänd), silver sword(oanvänd, silver blade(oanvänd)
Cormag, lv. 11, wyvern lord, vapen: silver lance(4 kvar), silver lance(18 kvar), vidofnir(oanvänd)
Knoll, lv. 4, summoner, vapen: flux(28 kvar), nosferatu(19 kvar)
Amelia, lv. 3, general, vapen: horseslayer(15 kvar), silver lance(oanvänd)
Gerik, lv. 11, mercenary, vapen: iron sword(38 kvar), steel blade(15 kvar), lancereaver(oanvänd)
Seth, lv. 15, paladin, vapen: brave sword(26 kvar), silver lance(16 kvar), silver blade(oanvänd), audhulma(28 kvar)
Franz, lv. 12, cavalier, vapen: iron blade(26 kvar), iron lance(28 kvar), iron sword(15 kvar)
Forde, lv. 14, cavlier, vapen: steel sword(20 kvar), iron blade(23 kvar), steel lance(25 kvar)
Ross, lv. 10, pirate, vapen: hatchet(11 kvar), iron axe(38 kvar), steel axe(27 kvar)
Tethys, lv. 3, dancer
Kyle, lv. 10, cavalier, vapen: iron sword(19 kvar), steel lance(21 kvar)
Ewan, lv. 8, mage, vapen: fire(36 kvar), thunder(11 kvar), fire(oanvänd)
Tana, lv. 13, pegasus kn., vapen:iron sword(6 kvar), heavy spear(15 kvar)
Moulder, lv. 4, priest, stavar: heal(19 kvar), barrier(14 kvar)
Neimi, lv. 11, archer, vapen: killer bow(13 kvar), longbow(13 kvar), steel bow(14 kvar)
Colm, lv. 7, thief, vapen: iron sword(11 kvar), lockpick(9 kvar), iron sword(oanvänd)
Innes lv. 4, sniper, vapen: iron bow(33 kvar), steel bow(24 kvar), silver bow(12 kvar), nidhogg(oanvänd)
Syrene, lv. 4, falcoknight, vapen: javelin(5 kvar), silver lance(14 kvar)
L'arachel, lv. 5, trobadour, stavar: heal(20 kvar), mend(16 kvar), torch(6 kvar)
natacha, lv. 5, cleric, stavar: heal(8 kvar), torch(oanvänd)
Gilliam, lv. 7, knight, vapen: iron lance(41 kvar), steel lance(oanvänd), javelin(oanvänd)
Garcia, lv. 8, fighter, vapen: hand axe(7 kvar), halberd(17 kvar), iron axe(37 kvar)
Lute, lv. 6, mage, vapen: fire(12 kvar), elfire(oanvänd), thunder(oanvänd)
Vanessa, lv. 8, pegasus kn., vapen, iron lance(24 kvar), slim lance(27 kvar)
Marisa, lv. 5, myrmidon, vapen: shamshir(19 kvar)
Rennac, lv. 1, rouge, vapen: steel sword(5 kvar), steel sword(25 kvar)
Kan någon bygga ihop ett lag som jag ska använda av dessa gubbarna? Tacksam för hjälp. :)