Alså det blir ingen skillnad i försvar eller attack när man sätter på sej en ring eller halsband så vad gör alla olika ringar & halsband?
Runescape
Alså det blir ingen skillnad i försvar eller attack när man sätter på sej en ring eller halsband så vad gör alla olika ringar & halsband?
Runescape
En det smycken kan man "förtrolla" så dom får speciella egenskaper dom tex bättre magi eller bättre fösvar
Dom gör skillnad, men inte så stort att du märker det.
↗ till inläggetAlså det blir ingen skillnad i försvar eller attack när man sätter på sej en ring eller halsband så vad gör alla olika ringar & halsband?
Runescape
om du är f2p så rekomenderar jag en amulett som heter amulet of strength dvs en amulett med en rubin på sen har nån kastat lvl 3 enchanting på den,
ringar däremot har ingen effect om man inte blir member då man kan enchanta ringar till:
sapphire-ring of recoil (om en motståndare skadar vi säger 5 på dej så skadas det 1)
emerald- dueling ring (man kan teleportera sig till castle wars och dueling arena)
ruby-ring of..... kommer inte ihåg riktigt :P (fast den gör så att man kan smällta iron ores till iron bars utan att den smälter sönder)
diamon-ring of life (om ens liv går under 10% teleporteras man till lumbrigde)
↗ till inläggetAlså det blir ingen skillnad i försvar eller attack när man sätter på sej en ring eller halsband så vad gör alla olika ringar & halsband?
Runescape
amulet of power är bättre för f2p :D enligt mig då men beror på vad du gör.
och ring of wealth den ger bättre chans till rare drops...tror jag..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in