💬
Logga in
Fuska.se

Tips På Skräckisar.

16 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Ska mysa med en flicka nu i höstlovet, och vi hade planerat att se en skräckis/rysare.

Så jag undrar om ni vet någon bra sådan, den ska vara väldigt läskig helst, säg bara filmer ni vet är bra.

Det ända kravet är att den ska finnas på DVD.

det finns ju asmånga.. saw, the grudge, the ring.

vilka har du sett?

Nivå 4 · Lärling

Dawn of the dead är ganska likt spelet dead rising

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #4

Jag har sett, The grudge, Boogeyman,huset som gud glömde,Identity, Ghost ship, blair witch projekt etc.

Saw har jag inte sett, är ettan eller tvåan bäst tro?

Nivå 6 · Fuskare

Saw är riktigt ruskig, och bra. Jag skulle säga, se 1an först så förstår man lite mera.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #6

Tackar berra!

One missed call, Omen, Silent hill är det sevärda?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Alien Ressurection är väldigt bra fast det är en skräck och Sci/Fi-film, men den är rekommenderad!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #8

Oki min son, är den typ om Ufos och så?

Nivå 4 · Lärling

Kanske s*tans little helper? Tänkte se den med några kompisar på Allhelgona. Den verkar bra.

Nivå 7 · Fuskare

Sillent hill äger..rekommendera starkt (inte om du har hög blodtryck!)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11

Måste man ha spelat spelet för att hänga med på Silent hill?

Nivå 6 · Fuskare

Jag rekommenderar också Saw, riktigt bra faktiskt. :) (Har dock inte sett tvåan)

Och nej, Silent Hill är inte så värst svår att förstå sig på, även om du inte spelat spelen, fast det är ju alltid kul med några bekanta ansikten.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Några brudar i min klass satt och hacka tänder till one missed call för några veckor sen.. Var tydligen riktigt läskig, lite The ring över det hela tydligen.

16 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Se på nyinspelningen av Motorsågsmassakern för den är väldigt bra och ganska skrämmande.

Freddy VS Jason är ochså grymmt bra.

En annan bra skräckfilm som jag har sett är The Curse Of El Charro men den tror jag inte är så känd så den kanske är lite svår att få tag på. :P

17 Oct 2006

Terror på Elm street??

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Oki min son, är den typ om Ufos och så?

Nej det är typ gröna utomjordingar som käkar m¨änniskors hjärna. :)

20 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare

The Thing : Ett monster som dödar folk och när den väl gjort det så kan den kopiera sig till det den dödat.

Det är nämligenen expedition som är ute i antarktis eller arktis och hittar nån gammal Expedition stuga.

Och i stugan hittar dom ett dött monster ( en annan thing )

Så dom undersöker monstret och kommer fram till nåt

Sen så blir expeditions medlemar konstiga mer säger jag ej :)

Också Mind Hunters är bra den är mer som en mera verklighets film alltså inga monster:

Det är en polisgrupp som ska till en variant av tränings ö där det är som en stad också så ska dom träna där.

Sen hittar dom en död katt med en klocka i munnen där det står kl:12.00

mer säger jag ej :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in