Här kan ni lägga upp hur eran drömmcharacter skule se ut! Ni kan göra den i modelwiever eller bara ta den från någon sida :) jag kommer med min om några dagar.
Drömmchar
Undead Paladin i judgement
↗ till inläggetTufft :lol:.Undead Paladin i judgement
mig själv som en paladin lr warlock hehe xD skoja vill bara ha en lvl 60 paladin igen med judgement set lr mage ^^
sorry för att vara en "noob" men vad är modelviewer och hur skaffar jag det?
Modelviewer är ett program där du kan titta igenom alla modeller i spelet, tex mobs och raserna. :)
Du kan få tag på den här.
female undead rouge med full t-3 :D
hur använder jag modelviewer jag kan bara få fram tex en orc sedan när jag vill att han ska weilda ett vapen och väljer ett så ser jag bara vapnet... vad gör jag för fel?
Du har antagligen fel version, gå till http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...r-in-limbo.html och tryck på 'Download'. :-)
↗ till inläggettyp så fast en night elf och två thunderfury =) fanken vad man skulle vara farlig i BG man är typ odödlig
Man kan inte ha 2st TF för den är Unqiue......
det är synd... och är inte TF 2handed? fast har checkat in 2 st TF i modelviewer och det ser så j*vla coolt ut
Thunderfury är mycket riktigt ett enhandsvapen. :-)
vill ha
↗ till inläggethar alldrig hör talas om Unqiue men jag trodde det gick som det var ett one-handMan kan inte ha 2st TF för den är Unqiue......
Det är en quest för att få TF man måste sammla på sig en massa saker från MC / BWL Elementium ores från BWL och 2st bindings från Baron geddon och Garr i MC och massa annat.
När jag tänker spara min gubbe på Modelviewer så står det. Modelviewer har stött på ett problem.
Spara den inte, klicka på Screenshot, sen väljer du var du ska spara bilden och välj filtyp.