Hoppa till innehåll

"crystal Case" Till Sony Ericsson W810i


Dellamorte

Rekommendera inlägg

tjena

har en Sony Ericsson w810i bara några veckor gammal och har redan fått en repa på glaset...

första frågan: kan man fixa en repa på något sätt???

andra frågan: har hittat ett skydd till telefonen på http://www.24.se/ men där måste man bli medlem för att få köpa något...inte så konstigt kanske men jag vill itne lämna ut alla mina uppgifter bara för att köpa EN sak och aldrig mera köpa något där...då undrar jag om detta skyddet finns att köpa på andra platser??? har inte hittat något mämligen...skyddet heter "Crystal Case" till Sony Ericsson W810i

 

 

hoppas ni har några bra tips

 

tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp Displex på teknikmagasinet. 50 kr. Fungerar mot de flesta repor(inte allt för stoa). Men du får gnugga ganska länge för att dom ska försvinna.

 

Om du googlar lite så kan du säkert hitta skyddstejp, är som en liten tunn tejpbit som kan sättas över displayen. Skyddar mot repor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp Displex på teknikmagasinet. 50 kr. Fungerar mot de flesta repor(inte allt för stoa). Men du får gnugga ganska länge för att dom ska försvinna.

 

Om du googlar lite så kan du säkert hitta skyddstejp, är som en liten tunn tejpbit som kan sättas över displayen. Skyddar mot repor.

 

Min bror gjorde så på hans W900 och skärmen blev helt konstig. Blev typ ränder här och var med regnbågens färger. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...