💬
Logga in
Fuska.se

San Andreas Liberty City

19 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Finns det en ö i san andreas som heter liberty city som man kommer till när man (nästan) har klarat spelet?? Detta är nått som jag har hört på flera ställen.

Är det nån som har varvat spelet som vill svara på detta eller som har varit på ön??

Snälla svara snarast för jag är så nyfiken!!

19 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Man åker dit på ett uppdrag.

Sen tror jag itne man kan komma dit igen.

Nivå 0 · Nykomling

Vilet updrag?

20 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Ett ganska långt fram... minns inte vad det hette.

Men man kan ändå bara vara i en byggnad (fast en annorlunda byggnad med helt andra grafiker) och skjuta ner lite folk.

Nivå 0 · Nykomling

Du till Liberty City på ett uppdrag ja. Du går inte runt I själva staden utan du är endast vid Marcos Bistro och skjuter ner maffiosor. Det går att ta sig dit efter uppdraget genom att gå ner I blue hell, dock så är det bara en liten gata du kan vara på och marken är vis större delen icke solid.

23 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Du till Liberty City på ett uppdrag ja. Du går inte runt I själva staden utan du är endast vid Marcos Bistro och skjuter ner maffiosor. Det går att ta sig dit efter uppdraget genom att gå ner I blue hell, dock så är det bara en liten gata du kan vara på och marken är vis större delen icke solid.

man kan också komma dit om man har en gameshark man gör telepårt kåden jag har gameshark och man kan vara i halva liberty city
25 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Blue hell?

Var ligger det?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Blue hell?

Var ligger det?

blue hell är när man ramlar igenom håll. då kan man komma upp vart som hälst
15 Nov 2006
↗ till inlägget

Finns det en ö i san andreas som heter liberty city som man kommer till när man  (nästan) har klarat spelet??  Detta är nått som jag har hört på flera ställen.

Är det nån som har varvat spelet som vill svara på detta eller som har varit på ön??

Snälla svara snarast för jag är så nyfiken!!

Man åker dit på ett updrag på 3 stan(tror det är på 3 stan) , Det går ryckten att man kan komma dit på andra sätt.

VaFan man kan komma dit på nåt annat sätt fast det är typ en bugg. :)

28 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

måste man inte ha ganska tur om man spawnas i lc?

3 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

Liberty city är första staden man lever i på GTA3 men man kommer senare tillbaka där i GTA San Andreas och i GTA LCS

4 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

jo det fattar jag men många säger att man kan komma till LC genom blue hell lr nåt <_<

Nivå 0 · Nykomling

Jag har kommit till City Liberty <_< :zzz:

Har du det? :blink:

Checka in kartan lite vrickad?

Nivå 0 · Nykomling

hur kommer man dit?

Nivå 0 · Nykomling

Förstora kartan och följ instruktionerna ....

Kan ju alltid funka ....* :medieval:

Nivå 0 · Nykomling

fattar inte riktigt kan nån förklara.THX

Nivå 0 · Nykomling

Du ska läsa på plupparna yup i mitten av kartan .... :cool:

5 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

man ska flyga upp med jetpack när man är inne i ganton gym sen förger man kartan

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

nu fattar jag,ska testa nån gång

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in