Hoppa till innehåll

Alv M. Pilbåge?


Sidney
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tänkte köpa WoW och vara en alv. Jag tror jag ska använda pilbåge, men är det nåt specielt jag ska välja för att kunna använda pilbåge?

t'ex: om jag är warrior kan jag bara ha svärd???

 

 

warriors kan ha alla vapen förutom wand men det är hunters som blir bra på att använda båge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ifall du väljer Hunter, ta för guds skull inte Night Elf. :|

 

vad F*N menar du med det?! vem vill ah en "sissy" dwarf som skuter något gevär? när man kan ha en old protector (som jag kallar uråldriga nightelf även fasr dom förlorat sin odödlighet till gudarna) som skuter en fin aimed shot rätt i pannan på din så callade horde vän... hehe nightelf pwnar! dom ser bäst ut i ALL! Hunter armor medans dwarf bara ser någulunda bra ut i helmet of valor (Warriors epic "head piece")

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför inte???

 

Antagligen för att det är klass/ras-kombinationen som är mest använd i hela spelet (möjligtvis tillsammans men Undead Rogue). :-P

Hunters är väldigt lätta att levla, men det är svårt att komma in i ett guild eller instance grupper på 60.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att komma till frågan, jag tror du menar att du vill andvända pilbåge som ditt vapen? Välj då Hunter, de som har ett djur ( får det på lvl 10 ) Hunters har visserligen ett melee vapen ( närstrid, typ yxa ) men de använder sin pilbåge mest, de kombinerar pilbågen med olika magier, till exempel serpent sting, där motståndaren blir skadad lite i taget, och lyssna aldrig till nån annan, ta vad du vill ha, om nån säger ''näääää gör inte en sån dom är jobbiga'' eller nåt SKIT I DET :P

jag har en lvl 60 Undead Rogue, min polare ville att ja skulle göra ett troll men det sket jag i och det är jag glad för, om du har svårt att bestämma dig, så är denna sida full med bra info på svenska Tryck på mig! Hadesåbra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...