Jag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,
Jag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,
↗ till inläggethur gör man blod på marken? kan bara göra antilon splat...Jag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,
↗ till inläggetJag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,
Hmmm.. nästa gång få mer på ansikts uttrycket och använd fraps elr source recorder..... och skriv i consolen Dont_puff_my_pylon 1
↗ till inläggetKolla där uppe han använder visst fraps...Jag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,
Dont_buff_my_pylon 1 = Inge sak där uppe i högra hörnet...
FRÅGA:hur får man uppe konsollen utan att installera GMOD + (jag har det ,men annars)
PS.har provat sj... Kliener e svår att få bra uttryck på...
↗ till inläggetJag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,
du får höger klicka på gmod i games menyn på steam och trycka propertise något sånt heter det sen klicka å advanced options och skriv in -console
.. :blink:
↗ till inläggetJag har inte den i spel menyn... Fick göra det där med ikon på skrivbord...som inte funkar för nån ^_^Jag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,
↗ till inläggetmen vad cp barn du ska aalltid ha det via steam!Jag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,
↗ till inläggetMen j*vla dampbarn den kom inte upp i min steamlista(chansen finns)Jag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,
så jag fick göra genväg...
Så de så ^_^
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in