Plasma Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,915113,00.html Hur lågt får man gå och bita motståndaren. Jag förstår att Jermain Defoe va arg på marsherano men bita det gör 4 åringar som går på dagis jag som gillade Jermain Defoe´men gillar han inte längre efter det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Du, spelar du fotboll eller går i nån annan sport? för om du gör de så borde du första lite! Att bli nedsperkad eller glidtacklad tre gånger bakifrån gör vemsomhelst förbannad!De va la bättre att han bet/nafsa honom(vilket ska man tro på?) än att han drog te honom på käften! Men lite töningt tycker jag att det var av honom, han kude lika gärna satt dit honom i närkamperna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag skulle bara göra en "zidane" och skalla ner honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Är Masherano italienare? Ser ut som att han filmar ganska ordentligt efter bettet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Klart man ger igen ibland..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Är Masherano italienare? Ser ut som att han filmar ganska ordentligt efter bettet. Han är från Argentina, det står väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Det bästa man kan göra är att skratta och gå därifrån. Till slut åker han ut(masherano/motståndaren). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 typ överlågt att bita motståndaren, visst man kanske blir nedtacklat, men fotboll är ett spel med många fula knep. Hade han gått därifrån och kastat sig längre när han blev tacklad hade han andre fått varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 tur att det var i armen bara :S om det hadde vart jag som blivit så arg och bara känt hur nåt måste ut ur kroppen så hadde jag slåt han tills han hadde blit en våt fläck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Fy f*n vad omoget... Är han klonad från en wettextrasa lr vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.