Ja var får man mest bp (battle points) i battle frontier.
Battle Frontier
Jag tror det var Battle Pyramid.
hur många får man där.
Vet inte riktigt men ungefär 5 poäng.
ok
men när jag kör battle dome får jag typ bara 1 och 2 bp hela tiden.
Jag menade ju Battle Pyramid.Du vet den dära pyramiden.
Om man går till sitt trainer card så står det att t.ex att your luck will be tested. Menar dom då att om man har tur får man mer bp.
Jag har själv inte kommit till Battle Pyramid så jag vet inte.Men jag tror att dina pokémon har för några Lv. för att komma in.
Det där Battle Factory får man typ 3 BP....
Battle pyramid...5.Men kör attle pike som går snabbt för mycket!!
Men pike queen Lucy då? Hon måste man ju utmana under andra omgången, hon mobbar ju med sin milotic... GHAAAAA!!!!!! JAG HAR FÖRSÖKT 7 GÅNGER OCH MISSLYCKATS VARENDA GÅNG!!!!!!! Ursäkta mitt utbrott...
Själv är jg inte vid BF i emerald,men jag vinner nog LÄTT med ev-tränade blixt typer!
↗ till inläggetjag har klarat av henne på andra gången. använd latios/latias metagross minst lv.78 och en superstark raichu (helst med voltackle)Men pike queen Lucy då? Hon måste man ju utmana under andra omgången, hon mobbar ju med sin milotic... GHAAAAA!!!!!! JAG HAR FÖRSÖKT 7 GÅNGER OCH MISSLYCKATS VARENDA GÅNG!!!!!!! Ursäkta mitt utbrott...
superster raichu?
hur får man märkena
<_<
↗ till inläggetNjaa... jag använder en ninjask, en camerupt och en gyarados på lv. 50. Hade dom på battle tower i mitt saphire(kom till strid 25 innan en pinsir mobbade mig med en one-hit-KO attack). Så jag vill egentligen inte byta ut dom. Dom äger på battle arena.Men pike queen Lucy då? Hon måste man ju utmana under andra omgången, hon mobbar ju med sin milotic... GHAAAAA!!!!!! JAG HAR FÖRSÖKT 7 GÅNGER OCH MISSLYCKATS VARENDA GÅNG!!!!!!! Ursäkta mitt utbrott...
Fick du 25 på lv 50 :blink: ?
Om det var på lv 100 så skulle jag inte bli fårvånad..
Om du vill veta så har de dessa attacker:
ninjask; dig, slash, agility, flash
camerupt; rock smash, eruption, earthquake, secret power
gyarados; surf, trash, thunder bolt, ice beam.