💬
Logga in
Fuska.se

Battle Frontier

17 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Ja var får man mest bp (battle points) i battle frontier.

Jag tror det var Battle Pyramid.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

hur många får man där.

Vet inte riktigt men ungefär 5 poäng.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

ok

men när jag kör battle dome får jag typ bara 1 och 2 bp hela tiden.

Jag menade ju Battle Pyramid.Du vet den dära pyramiden.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7

Om man går till sitt trainer card så står det att t.ex att your luck will be tested. Menar dom då att om man har tur får man mer bp.

Jag har själv inte kommit till Battle Pyramid så jag vet inte.Men jag tror att dina pokémon har för några Lv. för att komma in.

24 Oct 2006

Det där Battle Factory får man typ 3 BP....

Nivå 6 · Fuskare

Battle pyramid...5.Men kör attle pike som går snabbt för mycket!!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Men pike queen Lucy då? Hon måste man ju utmana under andra omgången, hon mobbar ju med sin milotic... GHAAAAA!!!!!! JAG HAR FÖRSÖKT 7 GÅNGER OCH MISSLYCKATS VARENDA GÅNG!!!!!!! Ursäkta mitt utbrott...

Senast ändrad:

25 Oct 2006
Nivå 6 · Fuskare

Själv är jg inte vid BF i emerald,men jag vinner nog LÄTT med ev-tränade blixt typer!

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Men pike queen Lucy då? Hon måste man ju utmana under andra omgången, hon mobbar ju med sin milotic... GHAAAAA!!!!!! JAG HAR FÖRSÖKT 7 GÅNGER OCH MISSLYCKATS VARENDA GÅNG!!!!!!! Ursäkta mitt utbrott...

jag har klarat av henne på andra gången. använd latios/latias metagross minst lv.78 och en superstark raichu (helst med voltackle)
Nivå 6 · Fuskare

superster raichu?

31 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

hur får man märkena

<_<

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Njaa... jag använder en ninjask, en camerupt och en gyarados på lv. 50. Hade dom på battle tower i mitt saphire(kom till strid 25 innan en pinsir mobbade mig med en one-hit-KO attack). Så jag vill egentligen inte byta ut dom. Dom äger på battle arena.
Nivå 6 · Fuskare

Fick du 25 på lv 50 :blink: ?

Om det var på lv 100 så skulle jag inte bli fårvånad..

1 Nov 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Om du vill veta så har de dessa attacker:

ninjask; dig, slash, agility, flash

camerupt; rock smash, eruption, earthquake, secret power

gyarados; surf, trash, thunder bolt, ice beam.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in