hur gör man en egen klan jag fattar inte det!
Warcraft 3 Online
du köper en magisk klanstav och sen viftar du med den och säger hokus pokus clanus.
grattis du har nu en klan med 5 koreaner som har världens bästa micro!
↗ till inläggethur gör man en egen klan jag fattar inte det!
hur gör man en clan i CS, BF? man säger du, jag, han, hon, den och det är en clan och så nickar alla [NOOBISHERS] före sitt namn typ.
ÖÖ nej! när man trycker på create clan å skriver man namn å så då kommer det bara upp en står ruta att man typ ska trycka på invite men de finns ingen invite!!
Alla som ska vara med i clanen måste vara i samma channel.
ja.. jag var i Human Castle där var det jästte många inne men gick iallafall inte
↗ till inläggetHahahahaha bättre inlägg får man leta efter ;)du köper en magisk klanstav och sen viftar du med den och säger hokus pokus clanus.
grattis du har nu en klan med 5 koreaner som har världens bästa micro!
För övrigt så kan du väll fråga någon du känner annars kan jag leta upp någon guide till dig :)
↗ till inläggetdu måste ha typ 15 pers som accepterar inbjudan... om du vill göra en ful sak, så gör reklam i alla channels så massa ungar kommer, få dom att acceptera. SEN när klanen är skapad är det ju bara att rensa ut dom man inte vill ha kvar. >_>ja.. jag var i Human Castle där var det jästte många inne men gick iallafall inte