KalphiteQ Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) Som titeln lyder, vad önskar du dig i julklapp? Gör en lista 1.Trim kit för dirtbike :visslar: 2.Proccesor (stavning?) 3.Bromsar till min mountain bike :P 4.Massor av skojiga spel till playstation 2 och pc 5. PENGAR B) 6.Laptop fast det får jag nog spara till själv oxo jag har ju 1 bror och 3 katter som måste försörjas :P [EDIT] om det här är fel plats för den här tråden så kan väl nån mod flytta den Redigerat 10 November 2006 av kalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 1. Cash 2. Xbox Games 3. Tuggummi 4. Dataspel 5. Lego Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Cash X360 Games Dataspel Softisar Soft air gun kulor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Pengar Medieval 2 DVD Toy Gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 1. Pengar 2. Wii 3. Wii games 4. Böcker, helst Fantasy. 5. Godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Pengar Wii Twiligt princess Medieval 2 mer pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Haha, just nu behöver jag bara pengar. ($__$) Jag har ett fräscht Xbox och en strålande fin mobil. 1 kg godis klarar man sig på i några månader, så ingen nöd på det. Dock så har jag skulder till min mamma. :/ (1500 kronor.) Så det kan vara bra att betala tillbaka dem så snart som möjligt. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Jag önskar mig ett xbox360 pengar xbox360 games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Det skulle inte sitta helt fel med lite pengar så att man själv kan köpa sakerna som man vill ha. Jag vill inte ha så mycket mer än det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Det känns lite tidigt. November har ju inte ens börjat. Jag vet däremot en sak jag ska önska mig, DuckTales Säsong 1 på DVD. Sen så kanske jag önskar mig lite retrospel eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Red Steel (Wii-spel) Ev. Metroid Prime 3: Corruption (försenat till mars, men rykten igen om att det kommer iår) Pengar Castlevania: Portrait or Ruin (NDS spel) Ev. Final Fantasy III (om det kommer iår) Ev. Super Mario Galaxy (om det kommer iår, vilket det nog inte gör :( ) Mer pengar Mission: Impossible III (M:I III) Film Lite pengar till Wii-kontroll (om jag inte köper en extra när jag köper Wii) Det var nog det jag tänker på nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) Zelda Twilight Princess till Gamecube om jag inte får den innan julafton :P Skulle helst vilja ha Wii men knappast att jag får en sak för 2000+ på julafton,får nog vänta tills min födelsedag i Maj då .. :blink: Har också 3 syrror som måste få nåt . :bah: Redigerat 29 Oktober 2006 av Abyssal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.