Jag vill ha alla fusk till driver. :D
Driver 1
du borde kolla på fuskena på denna sida klicka här
Jag har reda gjort det. Det är inte alla fusk på fuska. Jag vill ha alla fusk så att man inte behöver göra alla uppdragen. B)
förlora spelet då behöver du inte spela alla uppdrag :angry:
Får man alla fusk då
Ja dom kommer upp i rutan när man losar :angry: det är därför jag skrev :angry:
Hur fixar man att det regnar, snöar,åskar och solit mm.
Ps: Och det är när man ska köra vanligt. :D B)
går det få sådanaa fusk
Men jag skrev ju nyss att om man losar så kommer fusken upp i rutan och då kan du kolla dom fuskena :angry: :angry:
Man får inte FUSKEN SÅ ATT MAN KAN VÄLJA VÄDER. TRÖG ELLER, JAG SKULLE INTE SKRIVA DET FUSKET OM VÄDER. :angry:
du e en riktig cheater
här har du alla fusk som finns det stod att det var alla fusk som fanns som finns på den trainern klicka här :angry:
Jag klicka där men så här stog det Not Found
The requested URL /_cheats/pdmdrcht.zip was not found on this server.
men man ska bara ladda ner den filen ;)
annars så kan du få adressen sen :)
Jag har hittat mer fusk
låsa upp alla fusk : sshelly
eller
kopiera filen "mladder.dml" i game´s data mappen till ett annan map använd ett text ändrings program och ändra den riktiga filen som ligger kvar i den första mappen ta sen bort all text i den och skriv in det här:
SETCITY [NY]
RENDER 70
END
spara sen filen och börja en ny karriär om du har gjort rätt så kommer bara slut scenen komma upp avsluta sen spelet och kopiera filen som du kopierade förut till den mappen som den var i från början den mappen du kopierade ifrån starta om spelet så kommer alla fusk att vara tillgängliga fusk att finnas :D
Jag tror jag har hittat rätt adress det är lättare än det driver fusk
konstigt :huh:
vad då konstigt :huh:
Jag har de fusken. Men jag vill ha så man kan ändra väder
ja men då finns det inget väder fusk om dom inte finns med när man gör alla fusk koden :angry:
Ja ockey da. Glöm det här da nu går vi till fifa 2000 inlägget
Jag vill ockaså ha flera fusk.