Addeboi Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 (redigerat) vars kan jag köpa ett sånt mount som visas på bilden.. är lite newb så ringa in på nån karta + vart kan jag köpa vapen och rustning =) Redigerat 2 November 2006 av adiis
Gäst DonKeN Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 Du kan köpa vapen+rustning hos vendor+Auktionhuset. Krävs pengar! Du får även vapen och rustning av dem flesta questen. Riddjur kan du köpa när du är lv40.
Addeboi Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Skrivet 3 November 2006 Du kan köpa vapen+rustning hos vendor+Auktionhuset. Krävs pengar! Du får även vapen och rustning av dem flesta questen. Riddjur kan du köpa när du är lv40. men vart e vendor och auktionshuset jag har 5 guld, fick av en kompis =)
Gäst DonKeN Skrivet 4 November 2006 Rapport Skrivet 4 November 2006 Tycker det är bra att dem har ändrat, då kan man köpa mount med annan färg om man tröttnar på sin gammla.
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Skrivet 6 November 2006 Ja för jag hade en Violet raptor och jag trötnade på den och köpte en ny :)
Rekommendera inlägg