💬
Logga in
Fuska.se

Någon Som Har Lust?

19 svar · startad

Hej, jag har funderat på det här och tänkte att det skulle vara en bra ide. Har någon lust och spela in en wowfilm? Det kan vara komedi eller drama. Bara vi kommer på story!

Nivå 5 · Fuskare

Jag skulle kunna vara med! Ifall det är på Shadow moon annars får det väll bli nån låg lv

Nivå 2 · Novis

skulle också kunna tänka mig att vara med om vi får tillräkligt många som hjälper till

4 Nov 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Hej, jag har funderat på det här och tänkte att det skulle vara en bra ide. Har någon lust och spela in en wowfilm? Det kan vara komedi eller drama. Bara vi kommer på story!

På villken server spelar du på då`?

Jag spelar på Stormreaver men vi kan faktist göra på en annan server. Vi kan göra en film i t.ex Elwyn Forest därför jag orkar inte göra en lv20 gubbe för filmen ^^

Bäst vi tar Normalserver så vi inte riskerar PVPcombat. T.ex, någon kanske är Horde i någon normalserver så kanske den kan vara med oss ^^ Planera Planera! Mer svar.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag spelar på Stormreaver men vi kan faktist göra på en annan server. Vi kan göra en film i t.ex Elwyn Forest därför jag orkar inte göra en lv20 gubbe för filmen ^^

Bäst vi tar Normalserver så vi inte riskerar PVPcombat. T.ex, någon kanske är Horde i någon normalserver så kanske den kan vara med oss ^^ Planera Planera! Mer svar.

kanske kan vara med,spelar Horde på normal server :)
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag spelar på Aggramar.. :S

Nivå 5 · Fuskare

Spela då min lemonadjuice då..så är jag med.

Nivå 6 · Fuskare

Jag skulle kunna vara med, spelar också på Stormreaver, som Horde.

Är carebear though. :q

Senast ändrad:

49 pala å homarush anmäler sig human :)

↗ till inlägget

Spela då min lemonadjuice då..så är jag med.

Level och vilken server? Vi bör köra på en normalserver.
5 Nov 2006

Jag är med om det är Alonsus!

Annars...kan jag vara med...som en LVL1 NOOB MWAHAHAHAHAHAHHA!! seröst...jag orkar inte träna upp mer lvl 1are...

Att träna upp sig till lv7 tar 10minuter..

↗ till inlägget

Att träna upp sig till lv7 tar 10minuter..

Orka ändå :P

Ps.varför duger inte Roleplaying servers

Det duger, bara man inte blir automatiskt pvpflaggad på vissa ställen. Elwyn Forest, Westfall, The Barrens är ställen vi bör spela in på =)

6 Nov 2006
Nivå 3 · Lärling

Känns inte som detta leder någon vart :P

8 Nov 2006
Nivå 4 · Lärling

visst jag e med gör en gubeb till lvl 7 :D vilken serv

11 Nov 2006
↗ till inlägget

Wanna join :)?
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

visst
15 Nov 2006

Jag har tänkt på saken länge... Så servern som filmen ska spelas in i är Argent Dawn.

Alla som är med på det skicka pm till mig så skriver jag ner er. Sen så kommer vi på Story =D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in