Hoppa till innehåll

Någon Som Har Lust?


Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

Hej, jag har funderat på det här och tänkte att det skulle vara en bra ide. Har någon lust och spela in en wowfilm? Det kan vara komedi eller drama. Bara vi kommer på story!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar på Stormreaver men vi kan faktist göra på en annan server. Vi kan göra en film i t.ex Elwyn Forest därför jag orkar inte göra en lv20 gubbe för filmen ^^

 

Bäst vi tar Normalserver så vi inte riskerar PVPcombat. T.ex, någon kanske är Horde i någon normalserver så kanske den kan vara med oss ^^ Planera Planera! Mer svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar på Stormreaver men vi kan faktist göra på en annan server. Vi kan göra en film i t.ex Elwyn Forest därför jag orkar inte göra en lv20 gubbe för filmen ^^

 

Bäst vi tar Normalserver så vi inte riskerar PVPcombat. T.ex, någon kanske är Horde i någon normalserver så kanske den kan vara med oss ^^ Planera Planera! Mer svar.

 

kanske kan vara med,spelar Horde på normal server :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar på Stormreaver men vi kan faktist göra på en annan server. Vi kan göra en film i t.ex Elwyn Forest därför jag orkar inte göra en lv20 gubbe för filmen ^^

 

Bäst vi tar Normalserver så vi inte riskerar PVPcombat. T.ex, någon kanske är Horde i någon normalserver så kanske den kan vara med oss ^^ Planera Planera! Mer svar.

 

Jag spelar på Aggramar.. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Jag är med om det är Alonsus!

Annars...kan jag vara med...som en LVL1 NOOB MWAHAHAHAHAHAHHA!! seröst...jag orkar inte träna upp mer lvl 1are...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...