Hej, jag har funderat på det här och tänkte att det skulle vara en bra ide. Har någon lust och spela in en wowfilm? Det kan vara komedi eller drama. Bara vi kommer på story!
Någon Som Har Lust?
Jag skulle kunna vara med! Ifall det är på Shadow moon annars får det väll bli nån låg lv
skulle också kunna tänka mig att vara med om vi får tillräkligt många som hjälper till
↗ till inläggetHej, jag har funderat på det här och tänkte att det skulle vara en bra ide. Har någon lust och spela in en wowfilm? Det kan vara komedi eller drama. Bara vi kommer på story!
På villken server spelar du på då`?
Jag spelar på Stormreaver men vi kan faktist göra på en annan server. Vi kan göra en film i t.ex Elwyn Forest därför jag orkar inte göra en lv20 gubbe för filmen ^^
Bäst vi tar Normalserver så vi inte riskerar PVPcombat. T.ex, någon kanske är Horde i någon normalserver så kanske den kan vara med oss ^^ Planera Planera! Mer svar.
↗ till inläggetkanske kan vara med,spelar Horde på normal server :)Jag spelar på Stormreaver men vi kan faktist göra på en annan server. Vi kan göra en film i t.ex Elwyn Forest därför jag orkar inte göra en lv20 gubbe för filmen ^^
Bäst vi tar Normalserver så vi inte riskerar PVPcombat. T.ex, någon kanske är Horde i någon normalserver så kanske den kan vara med oss ^^ Planera Planera! Mer svar.
↗ till inläggetJag spelar på Stormreaver men vi kan faktist göra på en annan server. Vi kan göra en film i t.ex Elwyn Forest därför jag orkar inte göra en lv20 gubbe för filmen ^^
Jag spelar på Aggramar.. :S
Spela då min lemonadjuice då..så är jag med.
Jag skulle kunna vara med, spelar också på Stormreaver, som Horde.
Är carebear though. :q
49 pala å homarush anmäler sig human :)
↗ till inläggetLevel och vilken server? Vi bör köra på en normalserver.Spela då min lemonadjuice då..så är jag med.
Jag är med om det är Alonsus!
Annars...kan jag vara med...som en LVL1 NOOB MWAHAHAHAHAHAHHA!! seröst...jag orkar inte träna upp mer lvl 1are...
Att träna upp sig till lv7 tar 10minuter..
↗ till inläggetOrka ändå :PAtt träna upp sig till lv7 tar 10minuter..
Ps.varför duger inte Roleplaying servers
Det duger, bara man inte blir automatiskt pvpflaggad på vissa ställen. Elwyn Forest, Westfall, The Barrens är ställen vi bör spela in på =)
Känns inte som detta leder någon vart :P
visst jag e med gör en gubeb till lvl 7 :D vilken serv
↗ till inläggetWanna join :)?Känns inte som detta leder någon vart :P
↗ till inläggetvisstKänns inte som detta leder någon vart :P
Jag har tänkt på saken länge... Så servern som filmen ska spelas in i är Argent Dawn.
Alla som är med på det skicka pm till mig så skriver jag ner er. Sen så kommer vi på Story =D