Hej jag undrar om man måste vinna ett vis antal gånger i warsonglosh eller ha en viss rank för att kunna köpa revarderna? :unsure:
Revard
Ja det måste man.
Köpa rewards? Vadå, items eller e det det man får xp av?
Alltså när man får bättre reputation som t.ex Honored, Revered *Stavning* Exalted så kan man köpa speciella grejer. Ju bättre reputation=Bättre saker.
Som t.ex om du är exalted med Alterac Valley så kan du köpa The Unstoppable Forces.. Även så kan du köpa epicram och inte behöva vara exalted med Ironforge (För alliance)
Men när du är horde och är exalted så kan du köpa Frostwolf utan att behöva vara exalted med Orgrimmar.
jag e honnored med sw vart kan jag köpa dom ''dära speciella''sakerna?
↗ till inläggetAlltså när man får bättre reputation som t.ex Honored, Revered *Stavning* Exalted så kan man köpa speciella grejer. Ju bättre reputation=Bättre saker.
Som t.ex om du är exalted med Alterac Valley så kan du köpa The Unstoppable Forces.. Även så kan du köpa epicram och inte behöva vara exalted med Ironforge (För alliance)
Men när du är horde och är exalted så kan du köpa Frostwolf utan att behöva vara exalted med Orgrimmar.
Okej man var köper man saker från Tunderbluff? :unsure:
↗ till inläggetHonored med SW gör bara att sakerna man kan köpa där blir något billigare.jag e honnored med sw vart kan jag köpa dom ''dära speciella''sakerna?
Blir man honored med städer så blir grejerna 10% billigare.
om man är exalted då?
och en fråga som jag har funderat lite på, är exalted det högsta man kan vara?
Ja, exalted är den högsta reputation-nivån.
↗ till inläggetokJa, exalted är den högsta reputation-nivån.
(tar nog rätt lång tid att bli exalted)
Jaja men jag undrar vid warsonglush ingången i barrens finns en gubbe som säljer revards vad måste man ha för att kunna köpa revards av honom?
Dok var det ett tag sen jag spelade wow (runt 1 vecka so far :P) men var aldrig riktigt stort f*n av WSG men för att kunna köpa saker av den där NPC´n Hampe så måste du nog ha visst reputation med just WSG om han representerar dom dvs.
↗ till inläggetJa, exalted är den högsta reputation-nivån.
för att bli honored behovs 6.000 för att bli reverded 12.000 och för exhalted 22.000
↗ till inlägget21k för exalted faktiskt :PJa, exalted är den högsta reputation-nivån.
21 tusen vad?
Aslätt och bli exalted med AV nu för tiden för alliance. Vi vinner ju oftast :D Jag är nästan revered och senare tänker jag bli exalted och köpa en ram till min gnome <3