Jag kan en hel del men jag vill kunna lite mer.
Någon som skriva in någe fränt trick. eller varför inte någon hemsida där man kan lära sig lite.
:)
Jag kan en hel del men jag vill kunna lite mer.
Någon som skriva in någe fränt trick. eller varför inte någon hemsida där man kan lära sig lite.
:)
Nu får du en hemsida iaf. >:(
Kolla på David Blaines filmer,samt läs hans bok så kommer du lära dig en hel del. Här är ett av tricken:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1...&q=david+blaine
Dem är jäkligt duktiga på såna där korttrick dem som kan det. Som han killen på videon...
herregud!! :blink:
hur gör han ?!!
överbra sida ^^
Ok grymt tack !! :)
korttricks:
ha 9 kort visa upp dem säg då att en är en kung (kan va annat då) som dom ska gissa ut du visar hela kortleken lägger ihop dem slänger ner dom på marken detta ska va trickset när du slänger ner så ska du ta kungen och ta den inom din tröja :)
MEN igentligen ska du ha 10 kort inte nio :)
öööh,what? Fattar inte :P
HAn killen som har varit på tv dem 2 senaste lördagarna Kieth Barry (stavning) han är ju riktigt grym på korttricks. Han är ju även bra på andra saker :)
↗ till inläggetkorttricks:
ha 9 kort visa upp dem säg då att en är en kung (kan va annat då) som dom ska gissa ut du visar hela kortleken lägger ihop dem slänger ner dom på marken detta ska va trickset när du slänger ner så ska du ta kungen och ta den inom din tröja :)
MEN igentligen ska du ha 10 kort inte nio :)
precis som ingen ser när man stoppar kortet i tröjan :P
Har man en vaksam tittare så funkar det inte :P
du tar upp alla kort tar kungen längst ner och pillar in den i armen
eeeh.. okay :blink:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in