Guggo Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Jahapp... lycka till då. Det lär behövas. Om detta (dessa) projekt fortfarande är igång/funkar om ett halvår så blir jag uppriktigt förvånad. Då har du faktiskt lyckats trots den unga åldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slayer360 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 ... :meddum: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edishasanic Skrivet 17 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Ni som väntat på hemsidan kommer att bli glada nästa vecka för då är den uppe! Ska köpa webhotell och installera allt som kan installeras denna veckan. Vi kommer att ha olika tävlingar både "lotto" och "grafiska" tävlingar. Jag behöver folk som vill lära sig reglerna till hemsidan och jobba som "Supporter." Ni kommer få en email av mig som är [email protected]. Orsaken till detta är att JAG själv inte ska behöva svara på tusentals frågor själv, nu undrar ni kanske men skriv frågorna i FAQs och jag säger det igen som jag sagt till andra personer innan, folk läser aldrig hela informationen, för lata enligt mig. Ni som är "staff" medlemar får VIP gratis och massor med annat smått och gott. Hemsidan är på engelska och så ni måste kunna det så klart. Tack för mig hej då. /Ed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Jag har alldeles för mkt fritid just nu.. Så om du behöver något me photoshop eller liknanade så e jag väl skplig på det, kan äver skriva recensicioner, har MVG i eng om de duger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Ni som väntat på hemsidan kommer att bli glada nästa vecka för då är den uppe! Ska köpa webhotell och installera allt som kan installeras denna veckan. Vi kommer att ha olika tävlingar både "lotto" och "grafiska" tävlingar. Jag behöver folk som vill lära sig reglerna till hemsidan och jobba som "Supporter." Ni kommer få en email av mig som är [email protected]. Orsaken till detta är att JAG själv inte ska behöva svara på tusentals frågor själv, nu undrar ni kanske men skriv frågorna i FAQs och jag säger det igen som jag sagt till andra personer innan, folk läser aldrig hela informationen, för lata enligt mig. Ni som är "staff" medlemar får VIP gratis och massor med annat smått och gott. Hemsidan är på engelska och så ni måste kunna det så klart. Tack för mig hej då. /Ed Eftersom jag kommer vara moderator undrar jag om du kommer att kontakta som komemr jobba med sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Du ville ha reklam vi kanske kan ha bannerbyte på första sidan? 88*31 pixlar eller 468*60 men inga animera 468*60 bannrar pm:a mej om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 (redigerat) ... Redigerat 18 December 2006 av KillZone95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Jag KANSKE skulle kunna sköta html... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edishasanic Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Vi använder PHP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 finns några platser kvar? e ganska newbie med allting men jag kan skriva resentioner och testa spels och stuff e bra på engelska och fixar med lite olika saker grafik 3d grafik gjort en hemsida med mera med mera :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edishasanic Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Ja det finns många platser kvar, så ni som inte "vågat" fråga adda mig på msn finns alltid något jag behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 (redigerat) :blink: läste din första post igen :P och vilka plaster? Redigerat 19 December 2006 av jim302 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.