💬
Logga in
Fuska.se

Söker Seriösa G.a.m.e.r.s.

45 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag har gjort några speltidningar i PS och har några mallar liggande. Jag har bra erfarenhet med Photoshop så jag skulle gärna vilja vara med som Tidningsdesigner, eventuellt designer om det går. (:

Precis vad vi behöver, adda han på msn.
11 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #22

*UPPDATERAT*

Ok just nu söker vi också folk som kan rendra eller "render" på engelska. Ni ska ha mycket goda kunskaper i photsohop och det ska vara professionela renders.

Lägg till mig på msn: [email protected] så kan du visa mig några saker du gjort.

P.S gör reklam för oss också vi vill gärna ha så mycket medlemar som möjligt när sidan är uppe och får vi runt 1000 medlemar så kommer jag hålla en tävling där man kan vinna en Xbox 360 premium med 2 valfria spel.

Ha det bra.

Nivå 0 · Nykomling

Inte för att vara sån, men om det är en seriös sida så borde du inte ta med 11åringar.

Observera att jag inte vill vara med heller, men det är bara att tips. Jag kan ge dig ett tips på bättre forum om du vill.

12 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #24

Jag behöver inte någons råd och jag tar med vem jag vill, jag hade mina skäll att ta med dom jag tog med och om någon inte sköter sitt jobb så blir det självklart bye bye.

13 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jahapp... lycka till då. Det lär behövas. Om detta (dessa) projekt fortfarande är igång/funkar om ett halvår så blir jag uppriktigt förvånad. Då har du faktiskt lyckats trots den unga åldern.

16 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

... :meddum: :D

17 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #27

Ni som väntat på hemsidan kommer att bli glada nästa vecka för då är den uppe!

Ska köpa webhotell och installera allt som kan installeras denna veckan.

Vi kommer att ha olika tävlingar både "lotto" och "grafiska" tävlingar. Jag behöver folk som vill lära sig reglerna till hemsidan och jobba som "Supporter." Ni kommer få en email av mig som är [email protected].

Orsaken till detta är att JAG själv inte ska behöva svara på tusentals frågor själv, nu undrar ni kanske men skriv frågorna i FAQs och jag säger det igen som jag sagt till andra personer innan, folk läser aldrig hela informationen, för lata enligt mig.

Ni som är "staff" medlemar får VIP gratis och massor med annat smått och gott. Hemsidan är på engelska och så ni måste kunna det så klart. Tack för mig hej då.

/Ed

18 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag har alldeles för mkt fritid just nu..

Så om du behöver något me photoshop eller liknanade så e jag väl skplig på det, kan äver skriva recensicioner, har MVG i eng om de duger..

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ni som väntat på hemsidan kommer att bli glada nästa vecka för då är den uppe!

Ska köpa webhotell och installera allt som kan installeras denna veckan.

Vi kommer att ha olika tävlingar både "lotto" och "grafiska" tävlingar. Jag behöver folk som vill lära sig reglerna till hemsidan och jobba som "Supporter." Ni kommer få en email av mig som är [email protected].

Orsaken till detta är att JAG själv inte ska behöva svara på tusentals frågor själv, nu undrar ni kanske men skriv frågorna i FAQs och jag säger det igen som jag sagt till andra personer innan, folk läser aldrig hela informationen, för lata enligt mig.

Ni som är "staff" medlemar får VIP gratis och massor med annat smått och gott. Hemsidan är på engelska och så ni måste kunna det så klart. Tack för mig hej då.

/Ed

Eftersom jag kommer vara moderator undrar jag om du kommer att kontakta som komemr jobba med sidan?

Du ville ha reklam vi kanske kan ha bannerbyte på första sidan? 88*31 pixlar eller 468*60 men inga animera 468*60 bannrar pm:a mej om du vill

Nivå 0 · Nykomling

...

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag KANSKE skulle kunna sköta html...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #33

Vi använder PHP.

Nivå 0 · Nykomling

finns några platser kvar? e ganska newbie med allting men jag kan skriva resentioner och testa spels och stuff e bra på engelska och fixar med lite olika saker grafik 3d grafik gjort en hemsida med mera med mera :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #35

Ja det finns många platser kvar, så ni som inte "vågat" fråga adda mig på msn finns alltid något jag behöver.

19 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

:blink:

läste din första post igen :P

och vilka plaster?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #37

Just nu behöver jag:

Skribenter

Magazine designer

Supporter

Kodare för PHP

det är dom jag behöver just nu.

Nivå 0 · Nykomling

jag vet inte om han är så värst sugen på att ge ett sådant jobb till 10-13 åringar.. om dom inte har väldigt hög IQ.. hur många 12 åringar är igentligen äkta gamers?

20 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #39

*Uppdaterat*

Tjena än en gång, ska uppdatera lite.

Platser som är öppna just nu: (Skirver dom på eng)

News staff

Reviewer

Supporter

vBulletin designer and coder

Webdesigner

Coder

det är dom jag behöver nu, vill ni veta mer så snacka med mig på msn.

Hemsidan kommer att bli stor det kan jag garrantera,

så varför inte ta chansen och vara med i den?

21 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag kan vara med, skulle kunna vara Reviewer eller News Staff eller något sånt. Är också väldigt bra på engelska.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in