björn bröder äger ju (för att va en disneyfilm)
Björnbröder
f*n jag tycker den suger!!!!!!!
Hitta nemo och ice aga e bätre! ;)
Menar du att Disney är uselt? Varför då? :angry:björn bröder äger ju (för att va en disneyfilm)
jo disney suger för de mesta men jag har bara läst björnbröder som följde med kalle anka :P
jag har också fått den i kalle anka :co :rolleyes:jo disney suger för de mesta men jag har bara läst björnbröder som följde med kalle anka :P
Där är det inte lika mycket som i filmen. Men jag har läst den.
Läste två rutor sen la jag av. Dumt att läsa nåt som brorsan tjatar om att han vill se på bio, och om det blir så lär jag troligen följa med. Isåfall, inte så bra att veta själva huvudhandlingen i förväg. Typ.
Har förresten sökt på IT efter den engelska "On my way".
Råkade höra den en gång men vill höra den igen.
PS. vill INTE ha den officiella hemsidan för där finns bara tretti sek sen är det knäpptyst igen.
JAg ska inte se den iallafall ( den suger säkert )
Jag ska inte se den och jag har inte sett den!
Inte någon film som jag tänker se men kanske brorsan ska se den... Men den har inte fått så bra kritik... Men det mesta disney gör brukar bli ganska bra...
såg den igår älgarana Äger men hitta nemo är bättre.
har tänkt att se björnbröder...
Självklart! Den kommer ju från Pixar! Men ni som tycker att Disney suger! Så är ni ganska ensamma! Ungefär 5% i världen tycker Disney har långtråkiga filmer medans 95% älskar dom! :Psåg den igår älgarana Äger men hitta nemo är bättre.
Undrar om ens 50% av världens befolkning vet vad Disney är.
gillar inte så mycket disnye filmer och sak inte heller se björnbröder
har itne sett den och vill itne se den.Men Hitta Nemo e bra som någon sa!
säg någon Disney film som har fått dålig kritik
Jag var och såg Björnbröder i onsdags, mina föräldrar tyckte den var jättebra men jag tyckte sådär. Roligast var nog älgarna.