Pandora Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Jag försöker Spara mitt spel på datorn! Då står det Exchange Memory! Letade efter Nått Som Heter IPS och en till sak! Vet du var jag kan få tag i ett Full GBA Firered Inuc IPS och den andra saken File_Dbz :( Hjälp +-P-S detta ÄR INTE OLAGLIGT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Det går inte att spara när man spelar på datan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 13 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Jo Det funkar jag gjorde det förut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 bästa sätet att spara och anda håll shift och sen tryck på F1 F2 F3 F4 sen för att loada trycker du bara på en av dom så det var klart :D :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 men då kan man inte fortsätt när klarat elite four och många saker men kan göra låses inte upp fören man klarat elite four jag har osså haft problem med det här med save jag har faktiskt haft en version dör man kunde save:a men den version en var en piratkopia så nästan hela spelet var på japanska så det var inte så kul o spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg