Vad gör man med hjulet i Affären.
Affären
man köper det och sedan säljer det, en samlargrej.
aha ok
aha ok
Om du kikar i FM forumet så kan du se några rubriker med namnet Hjulauktion. ;)
Om du ville veta så är dom dära hjulen rätt dyra dom börjar med start pris t.ex 300 FM sen får andra säga över typ 350 400 500 Och sen SÅLT! så säljer han de för 500 fatatr du så man ska inte köpa tycker jag jag säljer mest :unsure:
Nästan,men trådstataren säger ett slutdatum,då måste akutioner sluta även om högsta budet ligger på tex 300.
men i affären kostar det bara 10 fm.
edit: internet blev sjukt i posta texten 2 gånger sjukan
Ja,men det hgår int eatt köpa,bar en speciel dag.Annars står det slutsålt.Det är så många som är inne den dagen att det nästan är omöjligt att få tag i hjul.
Ja, bara för att alla väntar spänt på när det står 0.1 veckor kvar så kollar nästan alla i affären mycket.
Jag hade otur förra gången, det var en som hann nån minut före mig.
↗ till inläggetNästan,men trådstataren säger ett slutdatum,då måste akutioner sluta även om högsta budet ligger på tex 300.
varför säljer man dom så dyrt??
Därför att de är sällsynta, svåra att få tag på kanske är rättare sagt...
↗ till inläggetVad gör man med hjulet i Affären.
Kolla min tråd ;)
↗ till inläggetNästan,men trådstataren säger ett slutdatum,då måste akutioner sluta även om högsta budet ligger på tex 300.
Asås,jag tog 300 FM för exempel,hjul säljs för 600 FM styck.Det är antagligen för att om man inte är villig att bjuda mer än 400 så får man aldrig tag i ett hjul.Så man måste bjuda över.