💬
Logga in
Fuska.se

Oblivion (grand Soulgems)

6 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Tja, jag undrar barar hur man hittar de J--la "Grand soul gems". måste hitta 5 st för att häxan ska berätta hur jag kan bli botad från vampyrism. Har ingen aning om var de finns. har letat i city market å snott två st men resten hittar jag inte... snällllllllllaaaaaaaaaaa. e trött på va vampyr... :(

17 Nov 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Hehe,du är inte utforskartypen,va?

Du påminner mig om en kompis.

Jaja,du kan hitta dom i diverse grottor(det är slumpmässigt vad du får i grottor).

Det finns nog några i Chorrol Mages Guild,om jag inte minns fel.

Dom du snott har du antagligen hittat i Mystic Emporium.Om inte så gå dit.

Det ligger i Imperial City.Kontakta mej för mer hjälp.Alltid glad att kunna hjälpa till!

:lol:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Hehehe, tack. aa jag har väl ingen stor tålamod direkt men helt såld på spelet. ska leta där du sa...annars kontaktar jag dig säkert igen...hehehe :D

18 Nov 2006
Nivå 1 · Novis

det är bara att gå in o köpa på olika mages guild ställen men dom kostar en del

22 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Hehe,du är inte utforskartypen,va?

Du påminner mig om en kompis.

Jaja,du kan hitta dom i diverse grottor(det är slumpmässigt vad du får i grottor).

Det finns nog några i Chorrol Mages Guild,om jag inte minns fel.

Dom du snott har du antagligen hittat i Mystic Emporium.Om inte så gå dit.

Det ligger i Imperial City.Kontakta mej för mer hjälp.Alltid glad att kunna hjälpa till!

:lol:

Hej igen, har inte hittat några Grand soul g. dessutom så blev jag av med de två jag hade snott när jag åkte in i fängelse :angry: . Kan man få tillbaka de grejer som man blir av med i fängelset?

En fråga till.. Håller på å stänga en Oblivion gate utanför Anvil, sista tornet e högt upp på en berg å jag hittar inga vägar för att komma upp...hhur f-n ska man göra?? tack för att du tar dig tid.. :)

Nivå 4 · Lärling

gör som jag, följ den högra väggen hela tiden, vart den än går. och sen om du inte kmr ngn vart, ta och följ den vänstra. det fungerar nästan alltid ;)

26 Nov 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

1.Man kan få tillbaka sina stulna grejer genom att titta i Evidence-kistan i

den fängelsehålan i den stad som du blev fångad i.

2.I den sortens Oblivion Gate så finns det en dörr till en grotta nånstans längs

väggen.Gå in där.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in