Dellamorte Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 spelet i sig är väl grymt bra men de är ju helt klart för kort...grafiken är ju grym, kontrollerna är bra...men AI:n är väl inte allt för bra kanske kunde varit bättre Citera
SFrisk Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Tycker AIn är riktigt grym. Iaf på de två svårare nivåerna. Fast jag spelar inte så mycket sp... Citera
LiQuiDe Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 det e najsiga effekter på spelet..! typ när man e nära o skjuter på AIn (lr ngn på live/splitscreen) med en shot gun o dom sprängs det e najs..lr snpira huvvet..xD Citera
Snake Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) Gillar spelet, men som många nämnt är singleplayerläget lite väl kort och fattigt på bossar (om jag inte minns fel så finns det ungefär 6 varav 3 är Berzerkers). Redigerat 2 Januari 2007 av Snake Citera
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 jag vet. men det e jäkligt roligt på Insiane! då blir det lite svårare att klara av spelet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.