mm asso förstår inte så bra nu min data fick virus i 3 dagar kan någon förklara deta
PAL
vi pratar om PAL här :roll:
aha ni mennar pal versionen tillexempel så står de pal på mitt melee fodral (tack för förklaringen) :D :D
ka menar att PAL är den europeèska versionen av ALLA spel
det är inte säkert att den skiljer sig från alla dom andra versionen
Ja det är den europeiska versionen.
va f*n!!! inte konstit att du har så mycke poäng
Vadå
du skriver bara massa bokstäver på raken och sen tar du bort dom!!!!!!!!!! för att du ska få mer poäng
ja, jag är hämskt lädsen, jag hade inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad som gäller.
Det var värkligen dumt av mig att inte läsa reglerna. :frown:
Jag ska aldrig göra så igen och jag hoppas att ni tror på mig...
jag vet inte men på en del spel kan man göra mer saker på pal versiontex på ssbm kan man bara få sonic & tails på pal versionen
Det är liksom på PAL-Versionen man inte kan få dom.....
vad mennar du med det du har väl inte gjort nåt felja, jag är hämskt lädsen, jag hade inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad som gäller.Det var värkligen dumt av mig att inte läsa reglerna. :frown:
jag vet inte men på en del spel kan man göra mer saker på pal versiontex på ssbm kan man bara få sonic & tails på pal versionen
Det är liksom på PAL-Versionen man inte kan få dom.....
ok tack för jag trodde att de va på pal versionen man kunde få dom!!
ja, jag är hämskt lädsen, jag hade inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad som gäller.Det var värkligen dumt av mig att inte läsa reglerna. :frown:
jaja de e lungt
Varför ber han om ursäkt? 8)
asso jag hänger inte med vad menar ni har ni bråkat ellerja, jag är hämskt lädsen, jag hade inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad som gäller.Det var värkligen dumt av mig att inte läsa reglerna. :frown:
jaja de e lungt
sluta prata om nått annat åter till ämnet!!
Han frågade en fråga om det var bråk och då ska man :evil: inte återgå till tråden. Då ska man vara snäll och svara.
okej da men då kunde väll du ha svarat
han skrev flera meddelanden sen tog han bort dom för attt få poäng!!tror jag iallafall!!
nä de va så att han skrev så här:
först skrev han de han skulle skriva
sen gjorde han så här:
tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
och efter de tog han bort det
och de hade han inte bara gjort i detta inlägg
jaha tackpmycke äntligen nån som svarar