Hoppa till innehåll

Cs Har Blivit Konstigt!

Rekommendera inlägg

Gäst Najsarn
Skrivet

Formaterade min datorn idag och efter formateringingen skulle jag installera CS igen. Märkte att skivan var repig men tänkte att det nog går iallafall.

Jag installerar CS och Steam och allt går bra. Men när jag startar CS 1.6 och går in på en server så är jag vänsterhänt. (!) När jag ska ändra det märker jag att där man kan ändra hur siktet ska se ut, så syns bara bakgrundsbilden. Inte själva siktet. Iallfall när jag ska ändra från vänster- till högerhänt så märker jag att spelet är inställt på right-handed. Jag kan alltså bara vara vänsterhänt!

I själva spelet när jag ska gå så kan spelet liksom haka upp sig så jag går fastän jag inte trycker in "W". När jag ska sikta så stannar siktet mitt på skärmen med mera.

Samma problem i Condition Zero också. Det är inte för att jag kör online, har även testat offline på CZ.

Tacksam för svar snarast!

Gäst Najsarn
Skrivet (redigerat)

Ja det är jag. Men det är som att datorn inte klarar av spelet :huh: För när jag skulle testköra militia så blev träden liksom blåa. Däcken på bilarna likaså! Det laggar också ganska mycket. Tillochmed på offline!

EDIT : Har fixat det nu! Efter lite med googlande så ändrade jag grafikinställningarna från "software" till "OpenGL". Nu funkar det prima!

Redigerat av Najsarn
Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

det är nog att skivan är repig..  avinstalera allt som har med steam att göra..

sen ska du

lagga ner steam från http://www.steampowered.com/v/index.php?area=getsteamnow&  sen tryck på get steam now.. ladda ner och instalera.. logga in och ladda ner spelet..  ;)

eller så testar han nåt som funkar? eftersom det bara var ett inställningsproblem, vafan "för att skrivan e repig"?

dessutom hade han redan steam <_<

Skrivet

För att byta från vänster till höger hand (vapnet) så går du in på Options -> Advanced -> sen kollar du om det står Right-hand då klickar du på ok, sen ok igen.

Men det där andra kan bero på nåt virus, som gör massa ändringar i configs'en..

Gäst AntonJ3000
Skrivet

det är nog att skivan är repig..  avinstalera allt som har med steam att göra..

sen ska du

lagga ner steam från http://www.steampowered.com/v/index.php?area=getsteamnow&  sen tryck på get steam now.. ladda ner och instalera.. logga in och ladda ner spelet..  ;)

Om man installerar nått från en repig skiva kan det ju bli fel...så därför skulle han prova att ominstallera...och sen för installera igen så fanns det ju en länk(för dom som inte orkar leta runt) <_<
Skrivet

Formaterade min datorn idag och efter formateringingen skulle jag installera CS igen. Märkte att skivan var repig men tänkte att det nog går iallafall.

Jag installerar CS och Steam och allt går bra. Men när jag startar CS 1.6 och går in på en server så är jag vänsterhänt. (!) När jag ska ändra det märker jag att där man kan ändra hur siktet ska se ut, så syns bara bakgrundsbilden. Inte själva siktet. Iallfall när jag ska ändra från vänster- till högerhänt så märker jag att spelet är inställt på right-handed. Jag kan alltså bara vara vänsterhänt!

I själva spelet när jag ska gå så kan spelet liksom haka upp sig så jag går fastän jag inte trycker in "W". När jag ska sikta så stannar siktet mitt på skärmen med mera.

Samma problem i Condition Zero också. Det är inte för att jag kör online, har även testat offline på CZ.

Tacksam för svar snarast!

Det har också hänt mig!!!!! Jag har gjort en omformatering och jag kan tyvärr också bara vara vänsterhänt på spelet! Fast nu är jag van men ändå...

Gäst Najsarn
Skrivet

Snälla ni. Är ni läskunniga? Jag har ju skrivit att jag fixat det, och hur jag fixade det!

• Skapa ny...