isMaNnen Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Hej i oblivion så när jag går ut ur ett hus/grotta så skricker gubben till och jag börjar förlora liv tills jag dör.. :( nån annan som de är så för? om jag går in igen så slutar det!! Är så i alla dörrar man går in i.. så de är nog ingen "trap" Redigerat 19 November 2006 av isMaNnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Du har blivit vampyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Hur ska jag fixa de då?? så att jag slutar losa hp.. ska man gå ut på natten eller nått? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Hur ska jag fixa de då?? så att jag slutar losa hp.. ska man gå ut på natten eller nått? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 japp. på natten tar du ingen skada. men om du suger blod kan du vara ute 1 dag, sen måste du suga blod igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Hur suger jag blod då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Du går fram till en sovande person. Du kan bli av med vampirismen genom att göra vampire quest. Orkar inte förklara, står redan förklarat andra trådar. Använd forumsökningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Här har du! http://dw.com.com/redir?asid=0&astid=8&sit...ion_vampire.txt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Här har du! http://dw.com.com/redir?asid=0&astid=8&sit...ion_vampire.txt :D Länken funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 (redigerat) Aha.. När du är vampyr tål du inte solljus, du måste dricka blod. enligt mej suger det att vara vampyr <.< Man ser ut som en fat papa. -------------------------------------------------------------------------------- Doh, Märkte inte att ni förklarat vad som hade hänt, Ska kanske läsa allt nästa gång :meddum: aja, man ser iaf ut som en fat papa! ;) Redigerat 20 November 2006 av Sakru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Här är den ordentliga länken.Tryck pä Vampire FAQ! http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/game/927345.html :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 20 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 varför ser man konstig ut? man ser ju likadant ut bara att man har röda ögon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.