Hej i oblivion så när jag går ut ur ett hus/grotta så skricker gubben till och jag börjar förlora liv tills jag dör.. :( nån annan som de är så för? om jag går in igen så slutar det!!
Är så i alla dörrar man går in i.. så de är nog ingen "trap"
Hej i oblivion så när jag går ut ur ett hus/grotta så skricker gubben till och jag börjar förlora liv tills jag dör.. :( nån annan som de är så för? om jag går in igen så slutar det!!
Är så i alla dörrar man går in i.. så de är nog ingen "trap"
Du har blivit vampyr
Hur ska jag fixa de då?? så att jag slutar losa hp.. ska man gå ut på natten eller nått? :S
Hur ska jag fixa de då?? så att jag slutar losa hp.. ska man gå ut på natten eller nått? :S
japp.
på natten tar du ingen skada.
men om du suger blod kan du vara ute 1 dag, sen måste du suga blod igen
Hur suger jag blod då?
Du går fram till en sovande person.
Du kan bli av med vampirismen genom att göra vampire quest. Orkar inte förklara, står redan förklarat andra trådar. Använd forumsökningen
↗ till inlägget
Länken funkar inte
Aha.. När du är vampyr tål du inte solljus, du måste dricka blod. enligt mej suger det att vara vampyr <.< Man ser ut som en fat papa.
--------------------------------------------------------------------------------
Doh, Märkte inte att ni förklarat vad som hade hänt, Ska kanske läsa allt nästa gång :meddum: aja, man ser iaf ut som en fat papa! ;)
Här är den ordentliga länken.Tryck pä Vampire FAQ!
http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/game/927345.html
:D
varför ser man konstig ut? man ser ju likadant ut bara att man har röda ögon!
↗ till inläggetförsta dan är det inte så stor skillnad..varför ser man konstig ut? man ser ju likadant ut bara att man har röda ögon!
efter 3 dagar har du förändrats mer ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in