💬
Logga in
Fuska.se

Dragon Fable

6 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

ja det finns ju alltid Necromancer,Deathknight,Paladin och alla dom armors får du i The Necropolis, dom är as enkla att få och du behöver inte vara någon hög lvl. Sen finns det ju Archer som du får av killen i Sandseas, ja och sen finns det ju ninja och pirate armor men du måste betala 3500 g men det är ju inte så mycket pengar ;) :rolleyes:

27 Sep 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

man kan hita armor tro mej jag är lvl 74 harspelat skit möö men din armor ändras inte om du är dragon amulet kan du ändra :D

Haha lol? Man kan bara vara lvl 33 på Dragon Fabel! Så försök inte ljuga nu.

Nivå 3 · Lärling

Om man kör 100 room questen kan man få en armor som kallas chicken cow armor!

Det finns ju Dragon Slayer, Ninja, Pirate, Ranger, Chicken Cow Armor och säkert flera

Senast ändrad:

4 Oct 2008
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

man kan hita armor tro mej jag är lvl 74 harspelat skit möö men din armor ändras inte om du är dragon amulet kan du ändra :D

lögnhals!Den högsta lvl som finns är ju 40. jag kom upp i lvl 40 och kunde inte koma upp i level mera. (jag spelar dragon fable varenda dag men aldrig gått upp i lvl på 1 år minst sen jag kom upp i lvl 40.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag är lvl 439192515 Xd!! Jag lovar, men genom fusk haha skadar 902386

Tror ja på... :rolleyes: * NOT *

Men via fusk så,

Vad hittade du den :ph34r: ( fusket)

Men snälla!

Dom uppgraderar hela tiden, så ibland kan man gå upp i 10 sen lix 500, bara Tex ;)

Men dom ändrar hela tiden -.-

9 Oct 2008
Nivå 6 · Fuskare

Jag har spelat det men kom typ till lvl 5 men man kan inte ju möta andra i online?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in