Karamba Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 .. när prayersymbolen är gul istället för vit? (jag vet -.- värsta noobigt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Vad menar du mer exakt..? Du kanske har slut på prayer points bara.. "Pray" på ett altare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 22 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Jo men, vid Prayer symbolen, där man ser lvl, xp, xp till nästa lvl är symbolen gul för många, men vit för mig :<? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Kanske vart nåt fel lr nåt :P Tror inte det gör så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 dom ändrade färg i nyaste uppdateringen(kanske inte nyste en....) kan jag få en liiiiiiiiten belöning för att jag sa det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Som vadå?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 några små fm/gp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Ta mina 12 fm du, jag pallar inte bry mig xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 det är säkert den nya updateringen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg