💬
Logga in
Fuska.se

Css Zombie Mod Servers

12 svar · startad

Jo, för er som ännu inte upplevt spänningen i att spela en zombie moddad bana rekommenderar jag det starkt.

Du börjar som vanlig människa (alla förutom en) och den som först blir zombie springer omkring och biter andra (smittar dem). Allt är som sagt som Resident Evil. Nu så är jag inge vidare på att beskriva dessa saker så här är ett väldigt kort videoklipp på hur det brukar vara i zombie servrar: http://video.google.com/videoplay?docid=25...r+strike+zombie

Så... då blir väl detta förhoppningsvis en tråd om zombie servrar, jag skulle postat några ip adresser men mitt css har cp:at sig så ni får gärna dela med er.

post-33794-1164406020_thumb.jpg

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

jag har spelat på en zombieserver en gång..

Och jag gör gätna om de!:D

25 Nov 2006

Installerar om mitt css nu så snart får ni ip adresser.

Jag tänkte själv börja hosta en zombie server på helgerna (dagstid).

Senast ändrad:

27 Nov 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Körde på den banan du har bild på :P Finns det några fler Zombie servrar som den, eller e det bara servrar med 20 bottar som zombies? Och en liten OFT: Hur får man upp konsollen :wacko: (köpte det igår :P)

Det är gammalt ;) Spelar på det typ varje dag :)

det är kul

Zombie modden har inte bottar (iaf inte den senaste), alla börjar i samma lag (ct och t är inte fiender) och efter ca 10 sekunder välj en spelare slumpmässigt ut till zombie, han kan då springa och smitta andra genom att kniva dem (som zombie kan man springa snabbt och har nightvision).

Matchen är slut när alla människor är smittade eller när alla zombies har dödats, matchen är även slut om människorna lyckas överleva i ett visst antal minuter.

Här är (the one and only) servern som jag är på:

80.64.109.250:27018 <----> Den total äger :P

Zombie banor brukar heta nånting i stil med "zm_*****".

Nivå 9 · Veteranfuskare

Hur connectar man? Kan inte få upp consollen :P

29 Nov 2006

Öhm... gå inte OT nu :P

Nivå 9 · Veteranfuskare

Hittat flera servrar med zombie, den första va jätte bra, eftersom man kunde stänga av Nightvisionen, men den hittade jag inte igen =/ Men zombie e skit kul, specielt när man blir zombie mitt inne i ett rum där alla campar :P

(Vet du inte hur man får upp konsollen då ^^)

öhm... Nightvision går att stänga av på alla servrar ^_^

(Jag har själv lite problem att hitta kommando-konsolen för css).

Nivå 9 · Veteranfuskare

Ne, har varit inne på flera servrar där zombien inte kunnat stänga av sin Nightvision

(Fick hjälp med konsollen nu :P)

3 Dec 2006

Nu har jag min zombie server!

Namn på server: UlTiMaTe SoUrCe [sWEDISH]- ZoMbIe PaNiC

Plugin:Zombie & Mani Admin Plugin

IP: 83.254.123.241:4000

Jag hostar servern typ hela dagen på helgerna och från 16 på vardagar.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in