Då vet vi nu alla svaret. Behövs inte spekuleras mer då :P
45-sekundersspärren
Okej då vet jag att ni inte kommer ändra den, vilket är synd eftersom den är så irriterande.
Däremot tycker jag inte alls ni måste korta ner den om ni byter server, inte sagt att det gör något om ni skulle korta ner den.
Det enda jag som sagt vill är att flytta den så att man kan skriva sitt inlägg medan tiden går.
Exempel med spärren där den är nu:
- Jag postar ett inlägg. . .
- Tiden startar [45s]
- Jag hittar en ny tråd att skriva i [15s]
- Tid kvar är 30s, nu måste jag alltså vänta, utan att kunna göra någonting. [30s]
- Nu kan jag skriva inlägget [30s]
Sammanlagt: 30s + 45s
Exempel med spärren där jag vill ha den:
- Tiden startar [45s]
- Tid kvar är 30s, men jag kan ändå börja skriva på mitt nya inlägg.
- Skriver klart [30s]
Sammanlagt 45s
Slutsats: jag behöver inte vänta ut helt onödig dötid, utan kan skriva lika bra inlägg på kortare tid.
Förstår ni hur jag menar? Hur ställer sig admin till förslaget?
↗ till inläggetTänker du inte lägga ner pengar så är det du som ska sluta klaga eller bara sticka. Jag tycker fuska.se är bra som det är och jag har ingen anledning och lämna den.Quote of the day: "Fuska VIP"
↗ till inläggetQuote of the day: "Fuska VIP"
Nej jag håller med det är ett bra forum. Varför ksulle man lämna ett bra forum det gör man ju inte.
↗ till inläggetOkej då vet jag att ni inte kommer ändra den, vilket är synd eftersom den är så irriterande.
Däremot tycker jag inte alls ni måste korta ner den om ni byter server, inte sagt att det gör något om ni skulle korta ner den.
Det enda jag som sagt vill är att flytta den så att man kan skriva sitt inlägg medan tiden går.
Exempel med spärren där den är nu:
- Tiden startar [45s]
- Tid kvar är 30s, nu måste jag alltså vänta, utan att kunna göra någonting. [30s]
- Nu kan jag skriva inlägget [30s]
Sammanlagt: 30s + 45s
Exempel med spärren där jag vill ha den:
- Tiden startar [45s]
- Tid kvar är 30s, men jag kan ändå börja skriva på mitt nya inlägg.
- Skriver klart [30s]
Sammanlagt 45s
Slutsats: jag behöver inte vänta ut helt onödig dötid, utan kan skriva lika bra inlägg på kortare tid.
Förstår ni hur jag menar? Hur ställer sig admin till förslaget?
Man kan börja skriva på sitt inlägg medans floodkontrollen varar, använd bara Snabbsvar. Du kan visseligen inte ändå i inlägget som du kan när du väljer svara eller citera m.m. Men du kan börja skriva.
Tycker själv floodkontrollen är mycket bra, borde inte tas bort med VIP heller. Gör helt klart fuska till en bättre sida.
Tycker floodkontrollen är bra också. Utan den så skulle troligtvis servern bli väldigt belastad. Men jag tycker ändå att Moberg har en poäng i det han säger.
↗ till inläggetQuote of the day: "Fuska VIP"
Jag har inte heller någon anledning att lämna fuska, jag kan gått stanna kvar här utan att betala.
SNABBSVARSKNAPPEN, VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN DIG? <3
Bryr mig inte så mycket utan är bara nöjd för att jag får vara medlem gratis. Ocksåtror jag at du vill ha bort den här spärren för att få mer rank och fm?
↗ till inläggetVem jag? Kan ju klarlägga att jag inte bryr mig ett dyft om vare sig rank eller fm.Bryr mig inte så mycket utan är bara nöjd för att jag får vara medlem gratis. Ocksåtror jag at du vill ha bort den här spärren för att få mer rank och fm?
Vilken spärr :P
men asså 45 sekunder spärren varför?!?
skulle räcka med 20 för at förhindra spam :/