GodAmongInsects Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Jag undrar alltså varför man inte kan ha en bild i signaturen. När jag försöker så funkar det inte. Kan någon tala om varför? Bilden har inte varit större än 125 x 125 pixlar, om det kan vara ett problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 det är så för mig ochså och jag använde mozilla firefox men sen tästa jag att göra det på explorer då funkade det sen fanns den när jag var inne på mozilla me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Det är rätt lätt besvarat... B) §3.2 - Inga bilder i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GodAmongInsects Skrivet 29 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Men det står ju att man kan det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Var står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Dolphin har rätt, inga bilder i signaturen. Även om ni lyckas få upp den så ryker den så fort en modd ser det. En varning kanske ni kan få smaka på också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 han kanske menar avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 han kanske menar avatar Men det gör han antagligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 kanske inet då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 man får ej ha en bild där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Om du testar:Smaka på tillsägelse/varning... plus att om du har nå nice i siggen... + bild...så ändras det bara till §3.2 Och PS.varningar är inte najs...man blir oftast bannad för några dar(inte skriva)... och efter 5 ALDRIG MER SKRIVA PÅ FUSKA !?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Jag tycker att det är dåligt,men tänk om alla har bilder i siggen.Det skulle se fult ut.Jag tycker i alla fall att man får ha länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.