Tror att jag har hört något om någon slags extern hårddisk som man kan koppla direkt till tv:n och spela upp filmer etc i hårdisken...
FINNS DET???
Tror att jag har hört något om någon slags extern hårddisk som man kan koppla direkt till tv:n och spela upp filmer etc i hårdisken...
FINNS DET???
Nej jag tror inte det. En tv har inte den fuktion som en dator har att läsa från en hårdisk. Men du kan koppla grafikkortet till tv:n.
nemen ja menar att hårddisken själv spelar upp filmen och visar bilden på tv:n tror att jag läste om nåt sånt mne är inte säker
Nej det finns inte något sådant men jag tror att det funkar om man kör via en Xbox 360. Så kan du strema filmerna ifrån datorn till Tv. Det finns ju även hårddisk som du kan ha i Xboxen. Det är nå det närmaste du kan komma.
Det finns.
Det finns ju förstås media canter datorer som man koplar till tv. Är det sånt du menar?
Undrar om inte Pinnacle har gjhort något showcenter som man kan koppla till extern hårddisk. Är inte helt säker dock. Sedan finns ju som sagt HTPC, en dator som funkar dels som dator och dels som tv.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in