Gäst OneDream Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 hej hej, jag tkr att ni på fuska borde läsa första inlägget bättre exempel: jag skriver en tråd om en tävling man vinner föremål då kommer en och säger: du har inte råd och betala vinnaren med fuskamynt så jag vill att ni ska börja läsa första inlägget (skriv detta om du läst HELA denna sak: jag läste det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 hej hej, jag tkr att ni på fuska borde läsa första inlägget bättre exempel: jag skriver en tråd om en tävling man vinner föremål då kommer en och säger: du har inte råd och betala vinnaren med fuskamynt så jag vill att ni ska börja läsa första inlägget (skriv detta om du läst HELA denna sak: jag läste det) Jag har också varit med om det på många forum. Det är många som inte tänker på det utan går dirket till de sista inläggen. Det brukar vara vanligt på de flesta forum att användare gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 iaf om det är många sidor på trådarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 ngn som tycker som jag iafall :mellow: :student: tog denna: :mellow: för jag tyckte den såg så rolig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jo jag håller med dig lite, folk frågar många onödiga frågor bara för att de inte har läst första inlägget i en tråd ordentligt. En förbättring är ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Det är sant man ska verkligen läsa första inlägget. Jag brukar t.o.m läsa kanske 1-3 sidor innan jag skriver :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 jag läste det :P men jag håller med folk borde bli bättre på att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 jag läste det :P men jag håller med folk borde bli bättre på att läsa. ja en regel haha :P nä men det borde finnas ngn smart grej så dom läser igenom den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 typ en grej så skärmen blockas i vi första inlägget sen kommer en hypnos popup fram som hypnotiserar en och sen vill man först läsa igenom skiten :P fast det kan ju va bra att veta vad man skriver om :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 har aldrig hört ngn bättre :9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 (redigerat) man kan visa tråden i linjärt läge så är det lugnt :) Redigerat 4 December 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.