💬
Logga in
Fuska.se

Är Det Ngn Skillnad Och Få Högre

8 svar · startad

blir det ngn skillnad att få högre sådan dära poäng typ 50% och 200% och vidare vad händer då inget speciellt bara "äran" eller? (SUGER på att förklara)

LÄS: ojsiskojsi altså nu vet jag vad det heter.. uber fuskare och nybörjare och så mennar jag..

(skrev lite otydligt)

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Den där "poängen" du syftar på är varningar. Det är jävligt bra att få 80%, men det är riktigt dåligt att få 100%. Lagom är bäst. :)

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

blir det ngn skillnad att få högre sådan dära poäng typ 50% och 200% och vidare vad händer då inget speciellt bara "äran" eller? (SUGER på att förklara)

Om man har 100% så blir man avstängd ;)

5 Dec 2006

Det är inte poäng det är varningar!

ojsiskojsi altså nu vet jag vad det heter.. uber fuskare och nybörjare och så mennar jag.. 2 medlemm å så..

Nivå 6 · Fuskare

Fuska rank,de visar hur många inlägg du skrivit eller hur många fusk du skickat in.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Går du upp i tillräckligt mycket fuskarank får du en pinne mer på mätaren, och din rank höjs från t.ex. Nybörjare till Medlem. Inget mer. I övrigt står det mesta i hjälpen; http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Help ;)

8 Dec 2006

tack :) för hjälpen

11 Dec 2006
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

ojsiskojsi altså nu vet jag vad det heter.. uber fuskare och nybörjare och så mennar jag.. 2 medlemm å så..

Darrar du? Du verkar ha feta problem med att trycka rätt på tangenterna...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in