:P hur gör man när man ska flytta på stenarna som ligger i fushia city? spelat är crystal!
Hur Gör Man När Man Ska...
fel forum.. Lär dig att du ska skriva i rätt forum, alltså i game boy..
Och någon moderator borde flytta den är tråden..
Och bara så du vet, du får lika många svar i game boy forumet som här.
jag spelar crystal och man kan också spela crystal på gba!
Vilka stenar? :blink:
om du går till fushia city och går ner så ser du att det finns stenar som står i vägen!
Gtakillen: Tusen personer säger nästa det hela tiden, "Men jag spelar Crystal på GBA bla bla bla"
Men det är fortfarande ett GBC spel så det ska vara i det rätta forumet!
Spelet blir inte till ett GBA spel bara för att man kan spela det på GBA -_-
Det är detsamma som när PS3 kommer ut, då kommer man att kunna spela sina PS2 spel till den, men det är fortfarande PS2 spel.
Aja, För att flytta stenarna måste du ha Strenght.
huh? jag har testat!
↗ till inläggetdu måste ha rock smash eller streange:P hur gör man när man ska flytta på stenarna som ligger i fushia city? spelat är crystal!
↗ till inläggetfel forum.. Lär dig att du ska skriva i rätt forum, alltså i game boy..
Och någon moderator borde flytta den är tråden..
Och bara så du vet, du får lika många svar i game boy forumet som här.
forumet gäller alla spel!
FATTAT!!
var får man rocksmash!? :(
↗ till inläggettusen personer tror jag inte! jag tror max. 10 personer!Gtakillen: Tusen personer säger nästa det hela tiden, "Men jag spelar Crystal på GBA bla bla bla"
Men det är fortfarande ett GBC spel så det ska vara i det rätta forumet!
Spelet blir inte till ett GBA spel bara för att man kan spela det på GBA -_-
Det är detsamma som när PS3 kommer ut, då kommer man att kunna spela sina PS2 spel till den, men det är fortfarande PS2 spel.
Aja, För att flytta stenarna måste du ha Strenght.
det går inte flytta på stenarna dom försvinner när man har besökt cinnabar island och seaform islands tror jag
Man måste ha rock smash,som JAG vet hur man får.
Jag svarar inte här så att du lär dig att du fortare får svar i gbc forumet,då de som är där vet mer om gbc spel än vi..
nähä om inte du svarar agiry så gör jag de!
man får rock smash av en som står till höger om där suduwoodo(stavning) men det hjälper inte med rock smash.
som jag sa innan så måste man besegra cinnabar island gymledare, du når cinnabar island genom att surfa från "pallet town"