💬
Logga in
Fuska.se

Någon?

10 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

är jag ensam om att ha förbokat wii eller :( skulle gärna vilja veta

Nepp, det är du inte. Här är en :)

Men kommer dock inte få mitt imorgon...

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

vad synd...jag får min imorgon..kan inte vänta!!! :wacko:

På ett annat forum där jag hänger (hängde) har jättemånga förbokat Wii. Zelda ska dom ha också, såklart. Jag är själv inte så insatt i Wii, allt jag tycker är synd är at dom döpte det till Wii och inte till Revolution. Revolution är 100gånger snyggare.

↗ till inlägget

vad synd...jag får min imorgon..kan inte vänta!!! :wacko:

Stackare. Alltid när jag har något att längta efter så somnar jag klockan fyra. Du får väl sysselsätta dig med något annat, ut och skejta? :)

Nivå 4 · Lärling

Förhandsbokade på Game mitt för två månader sen och jag får ändå inget :(. Sitter just nu på nionde plats av dom som inte får.

↗ till inlägget

Förhandsbokade på Game mitt för två månader sen och jag får ändå inget :(. Sitter just nu på nionde plats av dom som inte får.

f*n vad kämpigt asså, lycka till grabben.

Nivå 7 · Fuskare

Jag får mitt inatt. Betalade 200 kr extra så får jag det hemleverarat direkt (tack till posten på hammarö !)

Nivå 4 · Lärling

Jag SKA få det imorgon (Har jag bestämt) Har dock inte beställt det, men min mormor ska stå och köa åt mig (:P). Jag kan inte vänta!!!!!!

GAME där jag bokade fick in 15, jag hade plats 17.

Snacka om surt!

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag SKA få det imorgon (Har jag bestämt) Har dock inte beställt det, men min mormor ska stå och köa åt mig (:P). Jag kan inte vänta!!!!!!

Hoppas hon står utanför affärerna nu. Annars kan du drömma om ett Wii till jul
8 Dec 2006
↗ till inlägget

GO MORMOR, GO MORMOR! :DDDDD

Jag orkar inte med Wii, sitter fortfarande och deppar för att det inte heter revolotioun (stavning?).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in