går det att göra så att musen klickar av sej själv typ 1 gång i sekunden eller nåt liknande? vore tacksam ifalldet fanns till men tror ej jag får berätta här på fuska varför.
Auto-klick! Går De Att Få?
↗ till inläggetgår det att göra så att musen klickar av sej själv typ 1 gång i sekunden eller nåt liknande? vore tacksam ifalldet fanns till men tror ej jag får berätta här på fuska varför.
har för mig att det finns ett värre program en vad anton skrev som klickar ca 200 gånger i sekunden typ :P
lol youx vfr ska du ha det??
Han kanske vill veta om macroprogram finns?
Sök på download.com efter macro så hittar du en hel drös.
Antons program fungerade bra! tack!
Hmm... Och vafan ska du med det till om jag får fråga? Ska du skicka spam? Ska du göra dator uppror genom att trycka på uppdatera sidan? elle kanske du ska göra ett hack så du får fm?
lol nej ska inte göra nåt här på fuska! vill inte få någon varning. ska ha det till lite olika vissa flash spel på internet t.e.x och sidor som fungerar som mer-trafik kan man använda det till osv
↗ till inläggetlol nej ska inte göra nåt här på fuska! vill inte få någon varning. ska ha det till lite olika vissa flash spel på internet t.e.x och sidor som fungerar som mer-trafik kan man använda det till osv
Ok, fast du vet att man kan få en sida att börja bugga genom att 20perss trkr på uppdatera hela tiden. B)
nej det visste jag inte ge nåt exemple som hänt dej då?
Det va bara nåt jag har läst.
Om man e med i bannerbyte och gör det så får man massa visningar hehe :)
jag vill vetza vad du ska ha det till. plz säg om du inte säger är det säkert något olagligt
Lol... Olagligt att klicka 20 ggr i sekunden?
Om man kunde ställa in på A & D så kunde man ju använda den i WoW :P