Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

hej jag behöver hjälp med en clue scroll har redan titat på tip.it med den ståd inte med här är det som står i brevet

yawn in varrock library.

equip a green gnome robe top. HAD rob bottom and an iron warhammer.

plus så skulle jag vela ha en sida där det står om alla clue scroll

Skrivet (redigerat)

Du ska anväda en grön gnome top, HADs, Under del alltså skirt Och hålla en iron warhammer... Gå sen och sök i varrocks bibliotek i slottet ;)

ska man bara ha det och inga andra saker i inventory??? Redigerat av viko550
Skrivet

Du ska anväda en grön gnome top, HADs, Under del alltså skirt Och hålla en iron warhammer... Gå sen och sök i varrocks bibliotek i slottet ;)

Det ska funka funkade för mig.... O_o PS: jag fick en addy (g) legs i för går av en annan clue ^^
Skrivet

jag står nu i varrock biblotek på första vånigen och har på mig gnome short (grön) och gnome grön bottom sen i handen håller jag i en war hammer och sen gör jag YAWN men inget händer
Skrivet

men för du ska ha på dig green gnome robe HAD's skirt och en iron war hammer i handen

så här står det i brevet

yawn in varrock library.

equip a green gnome robe top. HAD rob bottom and an iron warhammer.

det står inget om att jag ska ha en skirt. det står att man ska ha en rob bottom

jag står i biloteket och har på mig min gnome rob grön och iron warhammer i handen

Skrivet (redigerat)

........Det står ju Green Gnome robe TOP, alltså tröjan, och HAD robe BOTTOM(byxor).

Inte Green Gnome robe TOP OCH BOTTOM.

Det är skillnad på Green Gnome och HAD kläder.Eller?

Redigerat av Abyssal
Skrivet (redigerat)

........Det står ju Green Gnome robe TOP, alltså tröjan, och HAD robe BOTTOM(byxor).

Inte Green Gnome robe TOP OCH BOTTOM.

Det är skillnad på Green Gnome och HAD kläder.Eller?

det funka men tack Redigerat av viko550
  • Skapa ny...