Fildelning är ju olagligt, men borde det inte vara olagligt att skicka musik och
annat via MSN också? Det är väl egentligen samma sak?
Fildelning är ju olagligt, men borde det inte vara olagligt att skicka musik och
Det var ju det som var olagligt förut!
Man fick ladda ner musik och ha själv men man fick inte dela med sig... Det var fildelning.. :blink:
Varför skulle det vara olagligt att skicka bilder på sig själv?
tex
↗ till inläggetVarför skulle det vara olagligt att skicka bilder på sig själv?
tex
Nej, men att skicka musik.
↗ till inläggetVarför skulle det vara olagligt att skicka bilder på sig själv?
tex
:meddum:
Man får visst skicka genom msn!!! Men man får inte skicka upphovsrättskyddade filer!
MEN SKICKA MUSIK! Lär er läsa.. Musik är upphovsrättskyddat.
Ok? Och musik man gjort själv då? :visslar:
Det får man nog skicka hur man villl :P Inte för att jag tror det är många som gör det.
Jag tror nog att vissa låtar är fildelnings skyddade så att man inte kan skicka dom via msn, eller så var det att man kunde skicka dom, men mottagaren kunde inte öppna den filen.
Man får inte skicka upphovsrätts skyddat matrial. Fast det gör man ändå för att oftast dom stora fildelarna som åker fast. Å då menar jag dom riktigt stora fildelarna
Du skriver ju själv i topic. "Fildelning är olagligt", det stämmer ju inte riktigt men jag förstår att du syftar på upphovsrättsskyddat material, och då är det helt korrekt. Vad får dig då att tro att du inte fildelar när du skickar saker via msn? Det är exakt samma sak. Frågan är oerhört dum då du redan har skrivit svaret i topic.
↗ till inläggetAv de fildelare som hittills stämts i USA kan MPAA inte peka ut en enda som använt BitTorrent. Om de stora filderlarna använder Bittorrent istället för DC++ åker ingen storfildelare fast. Sen kan man nämna att heller ingen i Sverige som använt bittorrent har åkt fast.Man får inte skicka upphovsrätts skyddat matrial. Fast det gör man ändå för att oftast dom stora fildelarna som åker fast. Å då menar jag dom riktigt stora fildelarna
De stora som använder DC++ åker däremot fast. Även de små med DC++.
Men asså det är bara 2st i hela sverige som har åkt fast för fildelnig! vad spelar det för roll om man kanske skickar nån låt till en kompis!
↗ till inläggetjag tycker att skicka musik mellan mobiler är samma sak som fildelning med datorer :PFildelning är ju olagligt, men borde det inte vara olagligt att skicka musik och
Är det inte ungefär sex stycken som åkt fast?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in