💬
Logga in
Fuska.se

Vad Behöver Jag Göra Så Att Mp4 Filer Går I Psp?

10 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

laddade ner en musik video. använder PSP WIFI Max Media Manager för att föra över filmen men då när jag kollade på ''Video'' på psp så stog det ''This video cannot be played. The type is not supported.'' jag har version 3.02 på min psp? så vad kan jag göra för att det ska funka? :(

12 Dec 2006
Nivå 7 · Fuskare

försök få den till ett annat format....

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Ja men hur.. Jag laddade ju ner den på video.google och där fick man välja mellan att ladda ner till datorn eller psp.. så klart tog jag psp och det är en mp4 fil hur kan jag göra för att spela den?

Nivå 1 · Novis

du ska göra en map som heter video och lägga in den i ditt memory sitck och lägga in filen där.

http://video.google.com/support/bin/answer...2187&topic=1484

Nivå 8 · Veteranfuskare

Mp4 är väl endast apples musikfil och kan endast spela på ipods etc.

Skaffa en converter annars, om det går..

13 Dec 2006
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

Jag fick till det.. (Var något fel i psp) men jag har fixat det nu och det funkar... Tack så mycke :) men nu kanske ni kan hjälpa mig lösa ett annat ganska enkelt problem.. Även fast jag har högsta volym så låter det as lite.. vad kan man göra åt det?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

har du orginal hörlurarna som följde med går det inte få så högt ljud. jag använde ett par andra och ljudet blev grymt mkt bättre å högre . :)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

Ok men det är inte det på alla sätt så är det lågt ljud.. så jag undrar om det finns något pogram som gör att man kan höja ljudet?

15 Dec 2006

Njae men det är bara hörlurarna. Den där sakern som man kan byta låtar med kan man använda. Det är bara att byta snäckor!

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10

Jag menar om man har utan mm.. det är att filmen är gjord så konstigt och nu är det skit lågt ljud.. det är därför jag undrar om det finns något sätt så att man höjer ljudet

16 Dec 2006
↗ till inlägget

Jag menar om man har utan mm.. det är att filmen är gjord så konstigt och nu är det skit lågt ljud.. det är därför jag undrar om det finns något sätt så att man höjer ljudet

Jag använder PSP Video 9 och där har jag inställningen att ljudet ska vara 200%

Finns det någon liknande?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in