hej jag behöver hjälp med att hitta 2 bilar en heter RC Tiger det e en pangsar vagn och en heter Swat ni kan hitta dom här snälla hjälp mig att hitta bilarna på Gta Sa e de
Behöver!
↗ till inläggetrs tiger är ingen bil det är en lekskas bil som man använder i ett uppdrag.hej jag behöver hjälp med att hitta 2 bilar en heter RC Tiger det e en pangsar vagn och en heter Swat ni kan hitta dom här snälla hjälp mig att hitta bilarna på Gta Sa e de
swat kan man bara få på ett uppdrag och det är sista updraget
kan man inte få S.W.A.T. på nåt annat sätt
↗ till inläggethej jag behöver hjälp med att hitta 2 bilar en heter RC Tiger det e en pangsar vagn och en heter Swat ni kan hitta dom här snälla hjälp mig att hitta bilarna på Gta Sa e de
Finns ingen pansarvagn som heter RC Tiger. Vill du ha polisens fordon är det bara att skaffa poliser efter dig och sno det önskade fordonet, svårare är det inte.
men man kan ju inte bli jagad av s.w.a.t. pansar vagnen
↗ till inläggetmen man kan ju inte bli jagad av s.w.a.t. pansar vagnen
Exakt.
det är väl den vanliga pansar vagnen som spawnas där
Den med, SWAT tanken är en bit längre bort har jag för mig (laddade ner en save-game för ett tag sen.)
snackar du om SA till datorn? lr kan du berätta vart den står
Swat pansarvagn? :blink: Finns en pansarvagn och en swattruck.
en liten blå pansarvagn med en vatten kanon på taket som man har på sista uppdraget,den heter S.W.A.T.
Joop, klara spelet 100% så spawnas den en bit bort från ditt hus.
från vílket av mina hus????
(limmo @ 30/12-2006 15:34:20)Joop, klara spelet 100% så spawnas den en bit bort från ditt hus.
från vílket av mina hus????
Cj's mammas.
där i los santos????
mm i GANTON
menar ni där var Cj fick sin första hus bredvid ryder´s och sweet´s????????
mm "the jhonsson house" lr nåt
ok tack
jag har klarat det till 100% men swat pansarvagnen står inte vid groove street,det är bara den vanliga pansarvagnen som står där och hydran
vilken vanliga menar du Rhino