Kan någon hjälpa mig? Ja har kommit till "fängelset" i öknen. Men ja vet inte hur man ska död bossen (de stora sklettet, ja vet inte hur de stavas).
HJÄLP MIG SNÄLLA!!!
// the_unforgiven
Kan någon hjälpa mig? Ja har kommit till "fängelset" i öknen. Men ja vet inte hur man ska död bossen (de stora sklettet, ja vet inte hur de stavas).
HJÄLP MIG SNÄLLA!!!
// the_unforgiven
Du ska ta spinnern och åka ner mot hans ryggrad och sen "hoppa" med spinnerna på hans ryggrad.. gör det 3 ggr sen ska du nog klara dig finfint.
Tack så j*vla mycket!
Jag är så trög att jag inte tänkte på att man kunde hoppa me spinnern... He he :P
E ni redan där ^^ är bara vid efter man har fått master sword..(j*vla pusselsak)
har klarat spelet reda, håller på att göra side guests nu ^^, btw jag hatade det där pusslet ._.
Hur besegrar man Zant??
Gör samma sak som du har gjort på dom tidigare bossarna. Du ser vilken boss han härmar. Och han är otroligt lätt.
Ok, ska försöka...
He he... Innan ja skicka inlägget hade jag testat att kasta boomerangen på Zant, men missade tydligen... Därför fattade jag inte :P
Nån som vet var man hittar "tjej" sniglen??
Ja har också klarat spelet nu ^^ ( Stackars Zelda... )
Stackars Zelda? :S
Man slåss ju mot henne, hon blir ju typ hjärn tvättad av Ganondorf
MEN för f*n. Spoila inte! :angry:
Hehe, hur länge har ni hunnit ha spelet? Jag fick det i julklapp, men har bara kommit till skogstemplet. :S
Hjärntvättad eller?. Ganondorf "tar över" hennes kropp.
Sorry :(
Jag ville inte sabba för någon...
Jag fick spelet en dag innan realease ^^,
Inte för att jag vill skryta men på första dan kom jag till vatten templet...
omg det är inget att skryta över, jag kom till vatten templet på 3 timmar xD.. men nu ska vi inte gå mer off topic
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in