💬
Logga in
Fuska.se

Om Man E 12 År O Gillar Pokémon E De Mobbat Då?

204 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 1 · Novis

asså jag har massor av pokemon grejer i mitt rum här kommer alla pokemon grejer jag har

1.50 stycken pokemon afischer

2.20 stycken pokemon lådår

3.pokemon täke

4.pokemon kude

5.pokemon gadiner

6.pokemon gaderåb min gaderåb e formad som en pokemon boll

7.pokemon bokhylla

8.pokemon matta

9.pokemon kläder

ASSÅ JAG HAR MER POKEMON SAKER TYP 78 POKEMON SAKER TILL ASSÅ JAG HAR POKEMON STERIO OCH SÅNT JAG E POKEMON RIK!!

en sak till alla i klassen vet att jag gillar pokemon och dom mobar mig inte för det!

Nivå 2 · Novis

Oj, vad mycket du gillar pokemon!

Sen, nä jag tycker inte man ska bli mobbad för det, det är ju som en hobby om vi säger så.

14 May 2007
Nivå 4 · Lärling

Ja det är rätt takter. Det är faktist en hobby. Man ska inte bli retad för något man gilar.

Nivå 8 · Veteranfuskare

jag vart retad en gång i skolan men jag sa vad då då det när popelert i japan :medieval:

Nivå 4 · Lärling

Ja men det är ju populärt där än. Det är rätt stort där.

Nivå 8 · Veteranfuskare

det är samma här kommer/ringer och frågar mig om det för alla i min klass typ vet det och en kan fråga ibland.

Och så blir man mobade av den personen jag vart det är 11 år men då sa jag att han spelar det vad han skämdes

ja men än då

Nivå 4 · Lärling

Vad blev du mobad? Fatar inte det du skriver.

Nivå 2 · Novis

Jag tycker inte att pokemon e mobbat! För att man får ju tycka som man vill! ;)

Nivå 4 · Lärling

Men det finns ett stort problem. Folk acepterar inte att man gör det.

Nivå 1 · Novis

mm jag har en fråga vart får man dom 2 biljeterna till Ö 8-9 på pokemon Leaf Green? snälla säg så fort ni kan! :(

↗ till inlägget

mm jag har en fråga vart får man dom 2 biljeterna till Ö 8-9 på pokemon Leaf Green? snälla säg så fort ni kan!    :(

kan du inte bara göra ditt eget inlägg? ärligt talat bryr sig ingen om dina problem i det här forumet
15 May 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

E man mobbad om ma gillar pokémon när man e 12 år?? :unsure:  :huh:

Nej. Man tycka det tex Mob Offer. men nej det e än som jag känner (inte IRL) Hon e 13 eller 14 hon älskar pokemon rollspel ja allt sånnt men ne hon e inte mobbad

Det är en hobby tex som 50 åringar sammlar på hockey kort så nej man är inte mobbad

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Det är ju bra att hon inte är mobad.

19 May 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det är ju bra att hon inte är mobad.

jag brukar spela pokemon än har typ 2ruby 1emrald och 1gul kvar :medieval: :medieval: :gitarr: :ph34r: :meddum:
Nivå 3 · Lärling

g har en kompis som fyller 17 i september och spelar fortfarande pukemon, så nej, de är inte mobbat

↗ till inlägget

Int för att du behöver bry dig om vad andra tycker om pokémon men du kan nog räkna med att du  kommer bli mobbad/ Inte få några vänner om du säger till dom att du tycker om pokemon.

För dom flesta tycker faktiskt att det är bland det töntigaste som finns..

Det är sanningen.. iaf där jag bor.

Sen att gämföra(Stavning :huh: ) Pokemon med WoW går inte.

WoW är ett Online spel(MMORPG)och det roliga med det är inte att springa runt och slåss, det roliga är att det är andra personer man spriner runt och slåss med det är inte så många andra i Pokemon?

Sen att pokemon har blivit tönt märkt är väll för korten som 5-10 åringar samlar på..

det som gör att ''pkmn'' framstår so mtöntigt är för att alla småungar springer omkring och leker det <_< + korten så klart :S

man är väl inte mobbad...bara lite ovanligt har spelat det :/

20 May 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

jag vill spela kort spelet men min bror vill aldrig det med mig

4 Aug 2007
Nivå 6 · Fuskare

Det är som att samla på Hockey kort. det är ett Intresse. Så nejj!

5 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Jag kan inte säga att jag spelar pokemon till mina kompisar ......

Nivå 3 · Lärling

det tycker jag inte det är men många andra i klassen....

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.