Har du ståt upp för vad du gilar? det låter som det.
Om Man E 12 År O Gillar Pokémon E De Mobbat Då?
Jga tycker vi borde sluta med denna tråd nu, alla vet svaret!
Ja men det är ju roligt att diskuttera. Eller ska vi starta en bra debatt tråd?
Ursäkter?!? Detta är en vanlig dag för mig...
↗ till inläggetJupp, så småningom blev jag respekterad för det också. Det tog väl ett tag men det är det värt. Sedan dess har jag väl aldrig blivit retad för det. :) Tycker att alla borde testa det ^^Har du ståt upp för vad du gilar? det låter som det.
Det var väldigt bra gjort av dig och modigt.
MolleMan. Vad menar du?
↗ till inläggetNu ska jag berätta hur en dag för mig är..Nej, absolut inte...
Bra skrivet Pikachu! Håller fullständigt med dig.
MolleMan: Om du står upp för det du gillar kommer de så småningom att respektera dig. Jag lovar dig att du inte kommar att bli retad om du VERKLIGEN står upp och kämpar. Alla har olika smak och ingen ska vara mobbad för det.
Kommer till skolan Killen Låssas att jag är så fet att min mage puttar in honom i vägen
Alla hälsar Hej Tjockis till mig
Lektion: alla skicka lappa men ''tjockis'' på
Lunch: alla klagar på mig att jag äter för mycket
Rast:Ingen vill va med mig
Om jag säger att jag gillar pokemon hade man ett smekis till ''Pokemonnörd''
Kul Skolan är va? :(
Varför tar du inte upp det här med lärarna eller med dina föreldrar? så här ska det inte gå till. Det kalas för trakasering och det är brotsligt enlig svenskt lag. Lysnar inte skolan så får du gå till polisen. så här ska du inte bli behandlade.
Håller med. Prata med din lärare eller dina föräldrar så kan de ta kontakt med rektorn på skolan och enligt en ny lag så kan mobbarna behöva byta skola. Så om du tar upp det kan du få det bättre i skolan. Man ska absolut inte plågas!
Det är sant, kontakta de som är ansvariga för såna här beteénden.
Ska försöka ..... Tänker nog berätta mamma i kväll
Det tycker jag du ska göra. Du ska inte behöva ha det så här.
Har skickat ett meddelande till alla på Min Msn ''Kallar ni mig tjock igen så Flyttar jag här ifrån''
Nu får jag bara vänta och se vad dom gör med mig i morron :unsure:
Jag skulle inte tro att det var så bra. Det är bätre du pratar med skolan.
Risken är att det har blvit värre nu.
Mm, den risken finns :/ De vet nog att du inte kommer att flytta och då kommer de bara att trakasera dig ännu mer om det värsta insker. Men det är bra att du försöker börja göra någonting.
Då får jag säga till vår lärare ...
Ja det tycker jag att du ska göra.
Nej, det är inte bra, då böjar de reta dig mer. Det är bättre att reda ut det själv, det fattade jag när jag hade en lärare som alltid var emot mig.
Jag snackar med en av dom nu han har sagt att han ska sluta :rolleyes:
↗ till inläggetSå får man itne tänka, om man inte gör någonting kommer det bara att bli värre. Man ska ta tag i det och berätta det för någon.Nej, det är inte bra, då böjar de reta dig mer. Det är bättre att reda ut det själv, det fattade jag när jag hade en lärare som alltid var emot mig.