💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tycker Du Om Att Gråta?

60 svar · startad

exakt

om du får riktigt j*vla ont kan du gråta

om du däremot precis som xade sa grinar över en läxa så är du en über tönt.

27 Jan 2007
↗ till inlägget

Kvinnor pruttar inte heller.

Tycker det är okej att gråta. Speciellt om man får en skumgummiboll i ansiktet. ^^

Jag tror nog kvinnor både bajsar och pruttar eftersom ibland har man gaser i magen och ibland måste man tömma tarmarna.
28 Jan 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Fast det är ju pinsammare att gråta i skolan men om man måste så.

Jag försöker låta bli men när jag blev arbågad i magen en gång så gick det inte.

29 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling

Bättre att gråta än börja skrika och dampa sönder.

Nejmen jag brukar bara gråta när jag skrattar xD dessutom om de är ngt sjukt sorgligt i en film !

7 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Att gråta är helt naturligt och absolut inte töntigt. Man kan gråta av så många anledningar, att gråta är kroppens sätt att visa hur den känner sig. Man kan gråta av smärta efter att t.ex fått en boll i huvudet, man kan gråta för att man inte längre orkar med allt omkring en, man kan gråta för att någon känslomässigt har sårat en, man kan gråta av lycka över något.

Tycker man att någon som gråter är töntig så är det man själv som är tönten eftersom den som gråter är den som visar att den har känslor.

EXAKT !

8 Feb 2007
Nivå 1 · Novis

Jag gråter ofta när jag är arg, vilket många misstar sig på och tror att jag är ledsen.

Det är helt OK att gråta. Fast mina klasskamrater verkar inte dela mina åsikter.

det beror på en tjej i min klass började gråta för att hon fick en spruta och då så tyckte alla att hon var fjantig.(inklusive jag)

men vissa gånger är det ok att gråta

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Att gråta är helt naturligt och absolut inte töntigt. Man kan gråta av så många anledningar, att gråta är kroppens sätt att visa hur den känner sig. Man kan gråta av smärta efter att t.ex fått en boll i huvudet, man kan gråta för att man inte längre orkar med allt omkring en, man kan gråta för att någon känslomässigt har sårat en, man kan gråta av lycka över något.

Tycker man att någon som gråter är töntig så är det man själv som är tönten eftersom den som gråter är den som visar att den har känslor.

En liten fråga, varför skulle det vara bra att visa att man har känslor?
11 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker att det är helt ok att gråta.Men tex min kompis började gråta får att han dog på runescape eller att han fick skäl av fröcken. Man ska inte va överkänslig.

12 Feb 2007

LOL BÖRJADE GRINA FÖR ATT HAN DOOG PÅ RUNESCPAE!

Förlåt men jag måste bara säga..............................TÖNTIG!

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

LOL BÖRJADE GRINA FÖR ATT HAN DOOG PÅ RUNESCPAE!

Förlåt men jag måste bara säga..............................TÖNTIG!

Ja det är att överreagera :P
13 Feb 2007

lol kan knappt sluta skratta :D:D:D

Nivå 5 · Fuskare

Helt okej att gråta om man har en bra anledning. Inte en skumgummiboll i skallen. :s

14 Feb 2007
Nivå 5 · Fuskare

en som går i min klass börja grina bara man petar på honom HAHAAHAHA..

men det är ok att gråta bara man inte gör det för en liten skumgummi boll

Senast ändrad:

15 Feb 2007
Nivå 5 · Fuskare

det ärr jete töntigtt åå grota :student: :gitarr:

Vad är det för slags fråga? Det är våran natur att gråta.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

det är okej att visa sina känslor genom att gråta

jag tycker det är emo att gråta.

skämt åsido, gråta är väll naturligt.. man kan ju ha fått en käft smäll eller bara sörjer en släkting..

Ja som jag nog sagt 7 gånger nu, om du får en fet käft smäll och 5-10 tänder flyger ut eller nån släkting där, GRÅT FÖR f*n!

men om det nu handlar om att man dör på runescape eller får en skumgummiboll i ansiktet, då vette f*n, då är det töntigt.

17 Feb 2007
Nivå 4 · Lärling

Jag tycker det är OK att gråta. Men tycker inte alls om det när jag själv kan göra det.

↗ till inlägget

Jag tycker det är töntigt ibland när nån slår sej eller ramlar typ fast inte var nåt.

Typ att dom springer o ramlar, eller får en basketboll i huvudet.

Det är förfan barnsligt -.-'

Annars är det inte töntigt att gråta.

om det är en HÅRT pumpad boll och man kastar allt vad man kan på en så är det inge fel , fast det är ju inte så ofta man gör så :S

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in